Динамічна айдентика від McCann Kyiv з нагоди сторіччя галереї.
У новій роботі агенція демонструє нестандартний погляд на історію як на систему, що ніколи не перебуває в стані спокою.
Від свого заснування в 1922 році музей бачив різні історичні епохи і сплески. Ця амплітуда подій, відображена в полотнах, і є основою ювілейного стилю та динамічного лого, який живе й вібрує, реагуючи на зміни.
Годі уявляти — завітайте самі в Національний музей «Київська картинна галерея» та станьте ближче до високого.
X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід
Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.
Подати заявку на конкурс