Від брифінгу із динозаврами до саміту з НЛО: ролик показав трансформацію професії піарника
17 Лип 2025, 10:32

Від брифінгу із динозаврами до саміту з НЛО: ролик показав трансформацію професії піарника

Команда комунікаційної агенції UK сomms випустила відеоролик «Піарники в інших епохах та світах» до Всесвітнього дня піарника. 

Відео, створене штучним інтелектом, опублікували на сторінці агенції в Instagram. У такий спосіб агенція привітала українських комунікаційників із професійним святом — і водночас нагадала: головний інструмент піарника — це вміння адаптуватися до будь-якої реальності.

Ролик демонструє відповідь на запитання: «А що якби піарники існували завжди?». А ще — з іронією, креативом і навіть абсурдом — переносить глядача у паралельні піар-світи:

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

  • брифінг із динозаврами;
  • презентацію першого колеса;
  • антикризовий PR на Ноєвому ковчезі;
  • і навіть міжгалактичний саміт з НЛО у 2123 році.

«Піар всюди. Навіть якщо ви про це не знаєте. Навіть у паралельних світах», — кажуть в UK comms.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео