Фастфуд-заклад перетворили на поштове відділення
19 Тра 2025, 16:38

Фастфуд-заклад перетворили на поштове відділення

Коробки з-під пластівців та пакети для сміття — це лише кілька способів, у які улюблені продавці вживаного модного одягу пакують свої товари для покупців.

Бренд фастфуду Taco Bell об’єднався з креативною агенцією The Or, щоб запропонувати цікаве та смачне рішення, яке задовольнить потреби зростаючої спільноти любителів циркулярної моди: у філії бренду на Бейкер-стрит лише на один день у магазині з’явилася станція для пакування поштових відправлень «зроби сам».

Клієнти можуть упакувати свої речі в магазині, використовуючи всі необхідні матеріали в комплекті з брендованим пакетом.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

І, як бонус від Taco Bell, відвідувачі не підуть з порожніми руками. Кожен, хто завітає до магазину, буде винагороджений безкоштовним хрустким тако.

Активація в магазині буде підтримуватися контентом інфлюенсерів у TikTok. Ця креативна ініціатива поєднала маркетинг, сталий розвиток і стиль життя.

Розкажіть друзям про новину