EVA запустила новий сервіс для своїх клієнтів — індивідуальну консультацію експерта-косметолога, яка відтепер доступна просто в чат-ботах Viber та Telegram.
Цей функціонал дозволяє отримати персоналізовані рекомендації з підбору засобів догляду за шкірою та волоссям без необхідності запису до спеціаліста або відвідування офлайн-консультацій. За потреби косметолог онлайн в EVA допоможе визначити ваш тип шкіри та волосся, надасть поради щодо особливостей догляду та перетворить повну щоденну beauty-рутину на зрозумілий, особливий для кожного ритуал краси. Послуга розроблена для тих, хто прагне свідомо підходити до вибору косметичних засобів, але не завжди має змогу звернутись до професіонала через брак часу, коштів або відсутність фахівця у своєму місті.
Щоб отримати рекомендацію, достатньо в головному меню чат-бота обрати опцію «Консультація експерта», а далі — «Консультація косметолога». Після того необхідно визначити напрям консультації (підбір товару або повний підбір догляду для волосся чи шкіри). Залежно від обраного напряму клієнту пропонується заповнити анкету (у випадку повного підбору догляду) або вказати, який засіб він шукає, які задачі хоче вирішити, описати свій тип шкіри або волосся, повідомити про особливості, наприклад, чутливість, схильність до подразнення тощо. Можна також додати бажаний бюджет і сегмент продуктів.
Новий сервіс — це не лише турбота про комфорт клієнта, а й послідовне посилення експертного іміджу EVA та EVA.UA. Компанія демонструє, що готова не просто продавати товари, а надавати цінність через сервіс та консультацію.
Для EVA впровадження сервісу — це також інструмент просування категорій, які потребують більш глибокого залучення клієнта, де вибір базується не лише на ціні чи популярності бренду, а й на точному розумінні потреб шкіри та волосся. Надання професійних рекомендацій в месенджерах підвищує впевненість клієнта в покупці, зменшує ризик розчарування у засобі та збільшує вірогідність повторних покупок.