Дорослих безпритульних собак перетворили на sugar daddies
13 Тра 2025, 15:55

Дорослих безпритульних собак перетворили на sugar daddies

У Лімі — місті, де понад чотири мільйони собак живуть на вулицях, а притулки переповнені, — постійно повторюється одна закономірність: собак старше двох років майже ніколи не всиновлюють.

Незважаючи на те, що дорослі собаки здорові, навчені та потребують ласки, вони просто не можуть конкурувати з чарівністю цуценят. Цей висновок, настільки ж болючий, наскільки і зрозумілий, став рушійною силою однієї з маркетингових кампаній в Латинській Америці.

«Sugar Doggies» народився з альянсу між організацією Voz Animal, креативною агенцією Potro Lima та продюсерською компанією Lungo Films з такою ж несподіваною, як і потужною передумовою: якщо дорослі собаки не здаються достатньо привабливими для того, щоб їх усиновили, чому б не перетворити їх на пухнастих «sugar daddies»?

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Натхнені поп-культурою та дотепним гумором, вони створили візуальний всесвіт, в якому кожен дорослий собака був представлений як справжній «sugar daddy», готовий «побалувати» свого нового господаря ексклюзивними враженнями — завдяки 22 брендам-партнерам, які надали призи, подорожі, вечері, косметичні процедури, взуття, проживання в готелях та багато іншого.

Так само, як колись ці собаки були врятовані, завдяки цій кампанії вони тепер «рятуватимуть» своїх петперентів від стресу повсякденного життя за допомогою «розкішного» способу життя.

Розкажіть друзям про новину