Бренд преміальних гострих соусів TRUFF у партнерстві зі Starbucks представив свої фірмові соуси у двох смаках — «Original» та «Jalapeño Lime» — у рамках запуску весняного меню Starbucks. До 1 квітня відвідувачі американських кав’ярень, які брали участь в акції, могли безкоштовно отримати упаковку гострого соусу TRUFF, придбавши будь-який сніданковий сендвіч, сніданковий набір, яєчню, випічку чи обідній сендвіч.
Глобальна мета TRUFF — здобути титул «Офіційного гострого соусу до яєць». Для її досягнення бренд залучив агентство Raindrop, яке створило яскраву й помітну рекламну кампанію, покликану охопити якомога ширшу аудиторію.
Кампанія під назвою «Humpty Dumpty’s Announcement» охопила соціальні мережі, медійну рекламу та кабельне телебачення по всій території США. У рамках кампанії Raindrop розробило кілька креативних матеріалів, зокрема два рекламні відео тривалістю 30 секунд: одне — з акцентом на партнерство зі Starbucks, інше — більш універсальне й довготривале.
TRUFF, відомий своїм досконалим балансом пікантності та глибокого смаку, сьогодні входить до найдинамічніших брендів на ринку гострих соусів.