Яскрава кампанія телекомунікаційної компанії Claro Peru зобразила телефон у якості зброї, щоб показати небезпеку кібербулінгу.
Вона закликає батьків говорити зі своїми підлітками про відповідальне поводження в соціальних мережах, щоб допомогти зупинити кібербулінг. На трьох фотографіях підліткам погрожують телефоном, приставленим до голови або горла, як пістолет, з повідомленням «Дописи можуть вбити».
Послання просте: один коментар або допис у соціальних мережах може бути настільки ж шкідливим, як і зброя, а іноді призводити до трагедії.
У рамках ініціативи «Harmful Words» Claro пропонує спеціальний посібник для батьків, щоб вони могли поговорити зі своїми підлітками про відповідальне використання соціальних мереж.
Кампанія розпочалася у зв’язку з тим, що кібербулінг став широко розповсюдженою проблемою серед дітей та підлітків у Перу. 61% дітей у віці від 10 до 17 років повідомили, що стали жертвами булінгу в Інтернеті.