Епіцентр запустив сервіс «пухнастих» консультантів
16 Кві 2025, 16:59

Епіцентр запустив сервіс «пухнастих» консультантів

Мережа торгових центрів «Епіцентр» реалізувала нове сервісне рішення для торгових центрів — систему віртуального консультування на базі QR-кодів, Telegram-бота та автоматизованого бекенду. Амбасадорами проєкту стали домашні тварини мобілізованих співробітників компанії.

Головна мета проєкту під назвою «Пухнасті консультанти» — компенсувати дефіцит персоналу в торгових залах шляхом запровадження швидкого цифрового обслуговування клієнтів. Крім технічної функції, персонажі тварин виконують також важливу комунікаційну роль — допомагають м’якше доносити клієнтам причини відсутності консультантів, знижувати рівень невдоволення та формувати емоційний контакт із брендом.

Результати тестового періоду показали, що рівень задоволення клієнтів досяг 94%, а скарги на нестачу персоналу зменшилися на 85%. Загалом відвідувачі оцінили сервіс у 2,9 бала з трьох. 

У торговому залі встановлені ростові фігури «пухнастих консультантів» — домашніх тварин мобілізованих працівників: котів Річарда і Монті, собак Сірка і Бусинки, а також шиншили Соні. На кожній фігурі — персональний QR-код. Скануючи його, клієнт отримує набір опцій для вирішення свого питання:

  • виклик живого консультанта;
  • запит на видачу товару зі складу;
  • замовлення послуги;
  • перевірка ціни товару через вбудований сканер;
  • онлайн-замовлення;
  • інтерактивна навігація торговельним центром.

Запити миттєво надходять у Telegram-бот персоналу з точним зазначенням локації клієнта в магазині та причини звернення. Це скорочує час реагування та мінімізує «втрату» покупців у залі. Система також фіксує швидкість виконання запитів і дозволяє залишити оцінку якості обслуговування.

Рішення побудовано на стеку:

  • Telegram Bot API для взаємодії персоналу з системою;
  • QR-трекінг у залі з GPS/геомітками торгових зон;
  • CMS-аналітика для відстеження KPI обслуговування в реальному часі;
  • Вбудована міні-CX-платформа для зворотного зв’язку;
  • CRM система для управління комунікацією з клієнтами.

Розкажіть друзям про новину