Існує невеликий відсоток населення, який суспільство ігнорує і часто висміює — люди зі страхом перед кістками. Для цих стражденних душ життя — це низка жахів, оскільки вони остерігаються всього, що має хоч якийсь стосунок до кісток.
Варто тільки уявити їхній жах, коли вони зіткнулися з курячою гомілкою на зустрічі групи підтримки Анонімних Хрящофобів. Цей інсайт надихнув на створення нової кампанії південноафриканську мережу ресторанів Chicken Licken.
У гумористичному ролику Chicken Licken показав паркувальника, який кидає роботу через мультяшні скелети по телевізору, старшокласницю, яка непритомніє в музеї зі скелетами тварин, та інших людей, яких до жаху лякають кістки.
У такий спосіб мережа ресторанів показує, що її смажена курка є ідеальною їжею для тих, хто боїться кісток.