«Сердечні» лого та білборди-валентинки: креативи українських брендів до Дня святого Валентина
14 Лют 2025, 15:00

«Сердечні» лого та білборди-валентинки: креативи українських брендів до Дня святого Валентина

День святого Валентина вже давно вийшов за рамки свята закоханих. Він став чудовим приводом для людей висловити свою любов друзям, родині або домашньому улюбленцю, а для брендів — своїм клієнтам.

Редакція MMR зібрала у добірку рекламні ролики та креативи від українських брендів, присвячені Дню святого Валентина.

До Дня закоханих українські бренди оновили свої логотипи.

Маркетплейс Rozetka запросив свого Купідона та українських інфлюенсерів створити добірки з ідеями подарунків до Дня закоханих.

Мережа супермаркетів «Сільпо» зізналась у коханні українським містам.

Укрзалізниця запустила у Києві та Львові романтичні експреси «Потяг до тебе» для українських військовослужбовців та їхніх партнерок і партнерів.

Uklon нагадав клієнтам, що пауза у світі вічного поспіху — це не просто нормально, а прояв справжньої любові до себе.

Також співачка Надя Дорофєєва висловила свою непопулярну думку про любов, а ветеран війни Олександр Терен нагадав, що справжні почуття не потребують дати у календарі чи приводу. 

Окрім цього, райдхейлінг-сервіс представив у застосунку передбачення, яке підкаже, що робити: сміливо вирушати в нову пригоду чи залишитися там, де найкраще саме зараз.

Бренд виняткових речей GUNIA Project представив колекцію прикрас «Ключик од серденька», натхнену елементами українського декоративного мистецтва: різьблення фасадів, замкові філіграні, дверні оздоблення з архівів Old Khata Project, а також деталі воріт і хвірток з Євсуга та Кремінної Луганської області. 

Бренд взуття Kachorovska презентував кампейн до Дня святого Валентина за участі зірки мюзиклу «Кабаре» у «Молодому театрі» Іллі Чопорова.

Guzema Fine Jewelry представив відеопроєкт, де легенди української творчої індустрії поділилися своїми історіями кохання.

Дмитро Кулеба, Тимур Мірошниченко, Мішель Андраде та інші відомі українці до Дня закоханих об’єдналися для переозвучення культової романтичної комедії «Реальне кохання» із благодійною метою. Премʼєру оновленого дубляжу до фільму супроводжуватиме благодійний флешмоб «Зберемо коханням?» у соціальних мережах, який запустили учасники проєкту. Актори звучання опублікують у себе на сторінках дописи із закликом доєднатися до збору та флешмобу для закупівлі комплексу РЕБ для 210 окремого штурмового полку операторів БПЛА. 

Мережа зоомаркетів MasterZoo до Дня всіх закоханих перезапустила власну програму адопції безпритульних тварин, щоб нагадати, що кожна пухнаста особистість заслуговує на увагу та любов. MasterZoo запрошує завітати до зоомаркетів, знайомитися з безпритульними хвостатими та «усиновлювати» їх. 

Криптобіржа WhiteBit випустила «Love is-бокси» з криптовалентинкою всередині.

Мережа супермаркетів Varus створила валентинки від імені кави, салату, піци, вершкового масла, спецій та пасти.

Мережа аптек Аптека Доброго Дня та Instagram-астрологиня Луладжа створили романтичну добірку, де є любов і нема токсичних партнерів.

Банк Власний Рахунок порівняв кохання та інвестиції.

Мережа аптек «Подорожник» та мережа магазинів електроніки Фокстрот показали, як їхні маскоти, Подорожко та Фоксі, обирають один одному подарунки до Дня закоханих.

До Дня Святого Валентина мережа супермаркетів ЕКО МАРКЕТ використала рядки Василя Симоненка, Андрія Малишка, Миколи Вінграновського та Івана Драча, щоб сказати «люблю» мовою знижок.

Мережа супермаркетів NOVUS 13 та 14 лютого подарувала кожному відвідувачу магазинів знак уваги — валентинку-сюрприз, залишену кимось із команди: пекарем, категорійним менеджером або ж директором магазину.

Видання Forbes Ukraine попросило ШІ уявити, як українські компанії проявляють любов до своїх клієнтів, співробітників і країни.

Психологічна платформа Rozmova зібрала зізнання у коханні клієнтам від українських брендів.

Цифрова агенція Hexagon створила інтерактивний спосіб ділитися почуттями. На спеціальному сайті можна зібрати унікальну закохайку, підписати її та передати особливій людині.

Розкажіть друзям про новину