Marcom Head компанії Marcom Head компанії «Київстар» Юрій Чорненький опублікував допис, у якому стверджує, що головний герой реклами поштоматів Епіцентру нагадує робота Домі, який є елементом промо Київстар ТБ.
«Класний продукт, теплий, сімейний ролик, але є питання у схожості головного героя — робота Епіцентр проти робота Київстар ТБ — Домі. Як ви знаєте, три роки поспіль ми задіюємо у своїй серії робота Домі, який фактично став айдентичним елементом Київстар ТБ і додає значних плюсів до знання. І тут на арені з’являється робот Епіцентру. З точки зору моделей роботів — все різне, так. Але сприйняття? До бабки не ходи, комунікація із епіцентрівським роботом дещо розмиває унікальність Домі», — написав Юрій Чорненький.
Окрім цього, Чорненький зазначив, що обидві кампанії були створені United Heroes Group, а також навів приклади роликів Київстар ТБ та Епіцентру для порівняння.
Керівниця департаменту зі зв’язків з громадськістю компанії «Епіцентр» Юлія Чудновець відреагувала на допис Чорненького і запропонувала проголосувати, на якого робота Домі більш схожий: на робота з реклами Епіцентру, Оптимуса Прайма чи Чаппі.
У коментарях під дописами Чорненького та Чудновець користувачі писали про схожість роботів Київстар ТБ та Епіцентру, про схожість Домі та Чаппі, а також зазначили, що до агенції та постпродакшну є дуже багато питань щодо унікальності.
В ексклюзивному коментарі MMR Marcom Head компанії «Київстар» Юрій Чорненький відповів, чи дійсно компанія надихалась Чаппі та Оптимус Праймом під час створення робота Домі.
«Чи надихались ми Чаппі та Оптимус Праймом? Батьком роботів з вушками вважається Го Нагаї. Він є творцем культових аніме та манги, таких як «Mazinger Z», де роботи вперше набули характерних рис, включаючи видатні «вуха» або «роги». Тому можна сказати, що творці Чаппі і Оптимус Прайму теж надивлювалися і надихалися. І це нормально. Нашого робота Домі ми створювали разом: силами креативної агенції Shots, пост-продакшну M1X та концепт-художником Валентином Сорокіним. Що цікаво, Валентин брав участь у створенні роботів, механізованих істот, транспорту та іншої hard-surface техніки для проєктів: Chappie, Avatar 2, Ghost in the Shell, Love Death+Robots. І саме він допомагав нам створювати нашого робота Домі.
Насправді ми радіємо, що робот Домі, який вже 3 роки розповідає українцям про нашу платформу кіно та телебачення на свій жартівливий манер, надихає маркетологів. І цей кейс — яскравий тому приклад. Водночас за умов українського рекламного інфопростору, де впізнаваний герой-робот Домі вже набув медійної ваги, успіх інших героїв-роботів можливий лише за використання оригінальних образів та характерів», — зазначив Юрій Чорненький.