Днями відбулася урочиста церемонія Effie Awards Ukraine 2024, де були нагороджені найкращі кампанії у сфері маркетингових комунікацій в Україні.
«Моршинська» та «Воля» долучилися до цього заходу й окремо відзначили дві соціальні ініціативи, які найбільше перегукуються із цінностями цих відомих брендів.
Бренд «Моршинська» особливо виділив інноваційний проєкт «Бігозбір: перетворюємо кілометри на донати» через його важливість і суспільну значущість, адже кожен учасник отримав можливість перетворити кілометри пробіжок на донати для протезування ніг. Цей проєкт був визнаний у номінації «Сила відновлення крізь креатив». Реалізацію ініціативи здійснила комунікаційна агенція Postmen у співпраці з компанією Run Ukraine. «Бігозбір» чудово відображає цінності марки «Моршинська», яка завжди підтримує концепцію відновлення — фізичного, емоційного та соціального, що є особливо важливим у складних умовах війни.
Громадська організація Ukrainian Witness отримала нагороду від бренда енергетичних напоїв «Воля» за міжнародну комунікаційну кампанію «I’m fine:)» в номінації «За незламність та волю робити речі, що привертають увагу всього світу». Команда проєкту продемонструвала всьому світу, що українці як ніколи згуртовані, мають непохитну волю та незламність духу в протистоянні ворогу. Поєднавши це з креативністю, вони створили артоб’єкт, який надихнув мільйони людей і далеко за межами України.
Інсталяція «I’m fine:)» була представлена на фестивалі Burning Man 2024 у пустелі Блек-Рок у США. Унікальну скульптуру вагою 10 тонн і висотою 7 метрів виготовили з артефактів війни, зібраних на деокупованих територіях України — прострілених вуличних знаків, сонячних панелей і потрощених вказівників із назвами міст.
Церемонія нагородження Effie Awards Ukraine 2024 показала, як креативність і соціальна відповідальність можуть змінювати світ. Бренди «Моршинська» та «Воля» вкотре продемонстрували прихильність до українських цінностей і прагнення підтримати тих, хто створює значущі для суспільства проєкти.