«Воля» та «Моршинська» на Effie Awards Ukraine 2024 відзначили проєкти, які символізують незламність і відновлення
10 Гру 2024, 12:33

«Воля» та «Моршинська» на Effie Awards Ukraine 2024 відзначили проєкти, які символізують незламність і відновлення

Днями відбулася урочиста церемонія Effie Awards Ukraine 2024, де були нагороджені найкращі кампанії у сфері маркетингових комунікацій в Україні.

«Моршинська» та «Воля» долучилися до цього заходу й окремо відзначили дві соціальні ініціативи, які найбільше перегукуються із цінностями цих відомих брендів.

Бренд «Моршинська» особливо виділив інноваційний проєкт «Бігозбір: перетворюємо кілометри на донати» через його важливість і суспільну значущість, адже кожен учасник отримав можливість перетворити кілометри пробіжок на донати для протезування ніг. Цей проєкт був визнаний у номінації «Сила відновлення крізь креатив». Реалізацію ініціативи здійснила комунікаційна агенція Postmen у співпраці з компанією Run Ukraine. «Бігозбір» чудово відображає цінності марки «Моршинська», яка завжди підтримує концепцію відновлення — фізичного, емоційного та соціального, що є особливо важливим у складних умовах війни.

«Бігозбір» не випадково став символом стійкості українців, адже він поєднує спорт із благодійністю, пропонуючи учасникам перетворювати кожен подоланий кілометр на фінансову допомогу для військових. Це не лише мотивує тисячі людей активно займатися спортом, але й сприяє збільшенню допомоги тим, хто бореться за майбутнє нашої країни. Команда з реалізації цього проєкту продемонструвала, як креатив може бути потужним стимулом не лише для відновлення кожного, а й для відновлення країни в цілому.
Оксана Ткачук
маркетинг-директор IDS Україна

Громадська організація Ukrainian Witness отримала нагороду від бренда енергетичних напоїв «Воля» за міжнародну комунікаційну кампанію «I’m fine:)» в номінації «За незламність та волю робити речі, що привертають увагу всього світу». Команда проєкту продемонструвала всьому світу, що українці як ніколи згуртовані, мають непохитну волю та незламність духу в протистоянні ворогу. Поєднавши це з креативністю, вони створили артоб’єкт, який надихнув мільйони людей і далеко за межами України.

Інсталяція «I’m fine:)» була представлена на фестивалі Burning Man 2024 у пустелі Блек-Рок у США. Унікальну скульптуру вагою 10 тонн і висотою 7 метрів виготовили з артефактів війни, зібраних на деокупованих територіях України — прострілених вуличних знаків, сонячних панелей і потрощених вказівників із назвами міст.

Кампанія «I’m fine:)» відзначає незламність українців та їхню непереможну енергію, що прямо перегукується з характером енергетика «Воля», який підтримує не лише тіло, а й незламний дух і загартовану волю поколінь. Ukrainian Witness змогли перетворити свій особистий та наш загальний національний біль на потужне послання, яке почули мільйони людей по всьому світу. Проєкт став важливим інструментом культурної дипломатії, підвищуючи міжнародну обізнаність про реалії війни в Україні та залучаючи світову спільноту до підтримки українського народу.
Оксана Панкіна
директор з комунікацій IDS Україна

Церемонія нагородження Effie Awards Ukraine 2024 показала, як креативність і соціальна відповідальність можуть змінювати світ. Бренди «Моршинська» та «Воля» вкотре продемонстрували прихильність до українських цінностей і прагнення підтримати тих, хто створює значущі для суспільства проєкти.

Розкажіть друзям про новину