У серпні компанія BigBoard представила сервіс BMA (Big Media Assistant), який дозволяє за лічені хвилини спланувати розміщення зовнішньої реклами, вибравши конкретні параметри цільової аудиторії: стать, вік та дохід. Програма автоматично підбирає локації з доступними площинами (білбордами, сітілайтами тощо) в реальному часі, використовуючи прогностичні моделі аналізу аудиторії на основі агрегованих знеособлених даних, які щоквартально оновлюються та підтримуються компанією Kyivstar. Це дозволяє більш ефективно інвестувати ресурси, обираючи рекламні площини, які побачить цільова аудиторія.
Завдяки сервісу BMA маркетологи й агенції зможуть отримати ключові метрики для оцінки ефективності рекламних кампаній, що розміщуються на білбордах, LED-екранах та сітілайтах.
- GRP (Gross Rating Point) — оцінка загального впливу рекламної кампанії, щоб визначити її масштаб і досяжність. Фокусує увагу на загальному охопленні та частоті переглядів серед усієї аудиторії.
- TRP (Target Rating Points) — оцінка того, наскільки ефективно реклама досягає конкретної цільової аудиторії.
- OTS (Opportunity To See) — оцінка потенційного охоплення рекламних носіїв, та кількість вірогідних контактів з рекламними площинами.
Ще у 2005 році компанія запустила онлайн-резервування рекламних площин, а у 2019 році анонсувала сервіс “4 кроки”, який дозволяє швидко планувати рекламні кампанії по всій Україні навіть тим, хто робить це вперше. Згодом цей сервіс еволюціонував у вдосконалений продукт BMA з розширеним функціоналом вибору цільової аудиторії та “експертним” режимом доступу для агенцій та великих бізнесів.
Беручи за основу інформацію, отриману на основі аналітичних моделей компанії Kyivstar, у вигляді знеособлених агрегованих даних по трафіках, визнаний експерт з досліджень ринку зовнішньої реклами України Сергій Смоляр аналізує та верифікує їх. Далі на основі отриманих даних він обчислює медіа метричні показники та інтегрує їх на платформу BMA.
У планах компанії запустити платформу BMA з доступом до аналізу цільової аудиторії в 10 великих містах України вже до кінця 2024 року. Наразі ця функція вже доступна в Києві, Львові, Одесі, Івано-Франківську та Рівному, і кілька партнерських агенцій уже користуються сервісом для планування своїх кампаній.
Невдовзі завдяки технологічним можливостям платформа BMA стане основою для створення нових продуктів, які вже знаходяться в розробці компанії BigBoard. Одним з результатів стане інтеграція платформи з внутрішніми системами рекламних агенцій.
Компанія BigBoard, яка першою встановила білборд в Україні (це відбулось у Києві в 1993 році), станом на 2024 рік займає до 12% ринку зовнішньої реклами. З 2008 року BigBoard входить до складу міжнародного холдингу JCDecaux, що сприяє інтеграції компанії в глобальні процеси й відкриває доступ до міжнародного досвіду та ноу-хау на ринку зовнішньої реклами.
Це відкриває перед компанією можливість співпрацювати з клієнтами на новому рівні, інтегруючи передові технології та інноваційні рішення. Прагнення до розвитку та постійного вдосконалення стало рушійною силою для створення унікальних продуктів і сервісів, таких як BMA, EasyBoard, а також інноваційних мокапів. Ці рішення допомагають клієнтам залишатися конкурентоспроможними та виділятися на ринку, а міжнародні стандарти, досвід і визнання підвищують привабливість українського ринку зовнішньої реклами.
Компанія має досвід співпраці з усіма мережевими агенціями з розміщення реклами, обслуговуючи як відомі світові бренди (MсDonald’s, Samsung, Lifecell, Puma, Phillips, Nivea), так і національних виробників. BigBoard також надає активну медійну підтримку соціальним ініціативам як від міжнародних організацій (UNICEF, WWF), так і від українських партнерів (Ukraїner, UAnimals, Магнолія “Служба розшуку дітей”).