Кількість користувачів соціальних мереж продовжує зростати. У 2024 році компанія Kelios зафіксувала у своєму звіті 5,22 мільярда користувачів. Ба більше, дослідники прогнозують зростання й на наступні 5 років. Якщо ж розглядати цифри у розрізі різних платформ, то найбільше активних користувачів фіксується у Facebook — середня кількість на місяць становить понад 3 млн людей. Зокрема, у Сполучених Штатах понад 75 % інтернет-юзерів використовують саме Facebook.
Просування в соцмережах на американському ринку
Кожна країна має свій контекст та проблематику у сфері реклами. А якщо йдеться про швидкозмінний канал, як-от соціальні мережі, то підхід та реагування мають бути максимально ретельними. Для американського сегмента є кілька викликів, до яких потрібно бути готовими.
Суворе регулювання реклами
У США доволі жорсткі закони та правила щодо реклами послуг і товарів. За їх дотриманням ретельно стежить Федеральна торгова комісія (FTC — Federal Trade Commission). У разі порушення компанія потенційно ризикує отримати не тільки зупинення реклами та репутаційні втрати, але й великі штрафи.
Рекомендація:
Щоб уникнути такої ситуації, варто використовувати лише правдиву інформацію та прозорі умови.
Конкуренція
Американський ринок — це тисячі компаній, що жорстко конкурують між собою за споживача, який бачить щодня велику кількість рекламних оголошень. Тож іще одним вагомим викликом для брендів є завдання виділятися з-поміж конкурентів у потоці інформації.
Рекомендація:
Щоб оголошення бути помітними серед пропозицій конкурентів, потрібно вкладати ресурси у створення унікального контенту й таргетувати його під різні сегменти аудиторії.
Висока вартість реклами
Велика конкуренція впливає й на ціну реклами. Через це вартість кліка та конверсії у США є однією з найвищих у світі.
Рекомендація:
Тестувати креативи та аудиторії, оптимізувати кампанії з урахуванням результатів тестів, вкладати кошти в довгострокову органічну стратегію.
Запуск для нової фінтех-компанії в США
Американська FinTech-компанія, що допомагає малому бізнесу приймати платежі з мінімальними комісіями, звернулася до диджитал-агенції Ланет CLICK для просування свого продукту. Серед основних труднощів:
- невпізнаваний бренд;
- відсутність адаптованої платформи (сайт на етапі допрацювання);
- недостатнє розуміння цільової аудиторії;
- відмінності у SMM-стратегіях для ринку України та США.
Стратегія та реалізація
1. SMM-просування:
- Контент-стратегія. Розроблено візуальний стиль та публікації, які відповідали локальним культурним особливостям. Використовували меми, інфографіку, експертний контент і рекламні пости.
- Активність у Facebook. Запуск регулярних публікацій і рубрик, інтерактивів і сторіз, що залучали аудиторію.
- Впровадження tone of voice. Легка й лаконічна комунікація з гумором для створення довіри.
- Результат: +1 200 підписників за 11 місяців, середньомісячна взаємодія — 1 160.
2. Таргетована реклама:
- Аналіз та оптимізація. Використання Google Analytics і пікселів Facebook для відстеження дій користувачів.
- Сегментація аудиторій. Поділ ЦА за інтересами та поведінковими характеристиками.
- Тестування креативів. Орієнтація на різні сегменти аудиторії з адаптованими повідомленнями.
Результат: зменшення вартості конверсії з $97,16 до $55,65 за п’ять місяців, 1 128 конверсій та понад 1,8 млн показів.
Ключові результати:
- Підвищення впізнаваності та нарощення аудиторії користувачів — із 0 до 1200 читачів.
- Збільшення конверсій більш ніж на 23% за суттєвого зниження їх вартості.
Ретельний підхід до SMM і таргетованої реклами дозволив успішно інтегрувати FinTech-компанію в американський ринок. Важливо враховувати локальні особливості й індивідуальні потреби ЦА, а також інвестувати у створення якісного візуального та текстового контенту.
Українська digital-агенція Ланет CLICK надає комплексні послуги в галузі інтернет-маркетингу, має сертифікації Google Partner та Meta Business Partner. Протягом останнього року команда активно розвивалася та отримала визнання в ключових рейтингах галузі в Україні: 6 місце у категорії SMM рейтингу IAB 2023, 15 позицію серед digital-агенцій України 2023 та 9 позицію серед SMM-команд України 2023 на ІТ Рейтингу.