Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
Соцмережа X запустила власний онлайн-магазин одягу
Соцмережа X офіційно запустила власний онлайн-магазин одягу. Наразі на сайті представлені лише унісекс-футболка та кепка.
Effie Awards Ukraine 2024 оголосила фіналістів
Всеукраїнська рекламна коаліція анонсувала цьогорічних фіналістів премії Effie Awards Ukraine, відзначаючи найефективніші кампанії України у сфері маркетингових комунікацій.
На міжнародній кліматичній конференції презентували «окуляри реальної реальності»
Під час кліматичної конференції ООН (COP29) українські організації презентували 3D-інсталяцію про наслідки російських екологічних злочинів для України та світу.
Вривайся у третю світову: реакції соцмереж та українських брендів на перемогу Трампа
5 листопада відбулися президентські вибори у США. Користувачі українських соцмереж та українські бренди вже встигли відреагувати на перемогу Трампа мемами та креативами. Редакція MMR зібрала для вас найцікавіші у добірку.
Креативи тижня:
Голограма вбитої секс-працівниці закликала перехожих допомогти знайти її вбивцю
Поліція Амстердама сподівається розкрити справу 15-річної давнини, сколихнувши пам’ять людей голограмою вбитої секс-працівниці.
monobank випустив корм для котів
monobank представив власний корм для котів. Корм має два смаки — риба та м’ясо.
Родини акторок Кейт Гадсон та Голді Гоун знялися у святковій кампанії SKIMS
SKIMS представив святкову кампанію за участю акторок Голді Гоун та Кейт Гадсон та членів їхніх родин.
Перфоманс важкоатлета зобразив потужність чипа Apple M4
Apple представила рекламу, яка демонструє продуктивність свого нового чипа M4 і MacBook Pro.
«Місія Берці»: Маша Єфросиніна стала звабливою крадійкою у ролику з благодійною метою
Маша Єфросиніна знялася у ролику-блокбастері, створеному для благодійної мети — зібрати 10 000 000 грн, щоб закупити теплі жіночі берці для 4000 жінок-військових.
Український модний бренд влаштував урок історії
У рекламному ролику засновники бренду Тетяна Парфільєва та Іван Кришталь зіграли учнів на шкільному уроці на тему «Історія розвитку та експансія бренду Cher’17».
Застосунок для сну та медитації показав тиху рекламу під час виборів у США
Серед звичайного шуму та рекламного блиску під час висвітлення президентських виборів у США застосунок для сну та медитації Calm запропонував відпочити з унікальною рекламою — 30 секунд тиші.
Павло Зібров переспівав «Ти ж мене підманула» у ролику українського маркетплейсу
Український маркетплейс Rozetka представив ролик зі співаком Павлом Зібровим на честь Дня шопінгу.
Ruslan Baginskiy відтворив унікальні дизайни різдвяних зірок
Бренд Ruslan Baginskiy разом із звіздарем Михайлом Щвецом представили різноманітні варіації різдвяних зірок.
Lidl представив свою альтернативу різдвяній вантажівці Coca-Cola
Мережа супермаркетів Lidl надихнулась культовою червоною вантажівкою Coca-Cola і представила власну версію — з різдвяною колою Freeway.
Застосунок для мобільних платежів створив джинси з «жіночою» та «чоловічою» кишенями
Агенція Air та застосунок для мобільних платежів Payconiq by Bancontact у партнерстві з брюссельським брендом вуличного одягу Paradox Brussels створили «Equal Pocket Denim» — джинси, які буквально ілюструють різницю між чоловічими та жіночими кишенями.
Експертні матеріали тижня:
Людська креативність vs швидкість ШІ: як не втратити індивідуальність під час використання нейромереж
Дар’я Щедріна, Head of PR агенції Hoshva PR&DGTL, поділилася ідеями, як зберігати індивідуальність та авторський стиль в часи, коли конкурентом людському генію виступає штучний інтелект.
«Куди не кину оком стомленим — кругом х*йня»: Ретроспектива тижня з Артуром Маліновським
Як минув робочий тиждень, які найцікавіші інсайти були винесені за цей час та які плани на вихідні — розповів MMR PR агент в кепці, Head of global PR&COMMUNICATION «I’m Fine» BURNING MAN 2024 Артур Маліновський.