Вривайся у третю світову: реакції соцмереж та українських брендів на перемогу Трампа
07 Лис 2024, 11:47

Вривайся у третю світову: реакції соцмереж та українських брендів на перемогу Трампа

5 листопада відбулися президентські вибори у США. І хоч підрахунок голосів ще триває, респубіканець Дональд Трамп вже випередив демократку Камалу Гарріс, набравши понад 270 голосів Колегії виборників.

Користувачі українських соцмереж та українські бренди вже встигли відреагувати на перемогу Трампа мемами та креативами.

Редакція MMR зібрала для вас найцікавіші у добірку.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Ulkon запустив флешмоб, у якому запропонував українським брендам подумати про те, що у них буде після перемоги Трампа на виборах у США. Свої варіанти опублікували COMFY та Київстар.

А Фокстрот опублікував мем, у якому показав, як виглядає його SMM-відділ після того, як весь день слідкував за твітами про актуальні події.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео