Вривайся у третю світову: реакції соцмереж та українських брендів на перемогу Трампа
07 Лис 2024, 11:47

Вривайся у третю світову: реакції соцмереж та українських брендів на перемогу Трампа

5 листопада відбулися президентські вибори у США. І хоч підрахунок голосів ще триває, респубіканець Дональд Трамп вже випередив демократку Камалу Гарріс, набравши понад 270 голосів Колегії виборників.

Користувачі українських соцмереж та українські бренди вже встигли відреагувати на перемогу Трампа мемами та креативами.

Редакція MMR зібрала для вас найцікавіші у добірку.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ulkon запустив флешмоб, у якому запропонував українським брендам подумати про те, що у них буде після перемоги Трампа на виборах у США. Свої варіанти опублікували COMFY та Київстар.

А Фокстрот опублікував мем, у якому показав, як виглядає його SMM-відділ після того, як весь день слідкував за твітами про актуальні події.

Розкажіть друзям про новину