Застосунок для мобільних платежів створив джинси з «жіночою» та «чоловічою» кишенями
08 Лис 2024, 15:26

Застосунок для мобільних платежів створив джинси з «жіночою» та «чоловічою» кишенями

Усе починається з проблеми, з якою стикається чи не кожна жінка: кишені джинсів, куди нічого не помістиш, навіть смартфон — головна незручність в епоху мобільних платежів.

Згідно з дослідженням видання The Pudding, кишені жіночих джинсів у середньому на 48% менші, ніж кишені чоловічих.

Щоб вирішити цю проблему, агенція Air та застосунок для мобільних платежів Payconiq by Bancontact у партнерстві з брюссельським брендом вуличного одягу Paradox Brussels створили «Equal Pocket Denim» — джинси, які буквально ілюструють різницю між чоловічими та жіночими кишенями.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Створені, щоб задовольнити потреби кожного, ці унісекс-джинси унісекс мають функціональну «чоловічу кишеню», у яку жінки можуть помістити свої телефони та багато іншого, а також меншу «жіночу кишеню», щоб чоловіки відчули реальність, з якою жінки стикаються щодня.

Кишені — це набагато більше, ніж проста модна деталь. З моменту появи в 19 столітті вони стали символом незалежності для жінок. Сьогодні «Equal Pocket Denim» втілює цю свободу — свободу платити без обмежень, жити своїм життям і більше ніколи не бути обмеженим надто малою кишенею. Маленька кишеня має напис «минуле», а велика — «майбутнє», щоб продемонструвати, як мають виглядати кишені для кожного, незалежно від статі.

Ці джинси, що доступні лімітованим тиражем, запрошують усіх відчути реальність жіночих кишень і по-новому поглянути на постійну нерівність у дизайні.

Розкажіть друзям про новину