Серед звичайного шуму та рекламного блиску під час висвітлення президентських виборів у США застосунок для сну та медитації Calm запропонував відпочити з унікальною рекламою — 30 секунд тиші.
Реклама, яка вийшла в ефір під час довгоочікуваних результатів виборів, містила простий синій екран із повідомленням: «Ми купили цей рекламний простір, щоб дати вам 30 секунд тиші. Так, просто тиша».
Цей несподіваний підхід швидко привернув увагу глядачів, багато з яких поділилися зображеннями екрану в соціальних мережах, вихваляючи нестандартний і заспокійливий характер реклами.
Застосунок демонстрував рекламу на каналах CNN і ABC.
Компанія ще більше залучила свою аудиторію, пропонуючи заспокійливі поради на своєму акаунті X, заохочуючи фоловерів відпочити від передвиборчого божевілля: «Зробіть глибокий вдих. Випийте води. Вийдіть на вулицю. Обійміть подушку (або кричіть у неї). Просто робіть те, що вам зараз подобається».
Take a deep breath. Drink some water. Go outside. Hug a pillow. (Or scream into it).
— Calm (@calm) November 6, 2024
Just do whatever feels good to you right now. 🫶
Тихе втручання реклами викликало відгук серед тих, хто шукав хвилини спокою серед загострених емоцій, особливо коли колишній президент Дональд Трамп переміг віцепрезидентку Камалу Гарріс.