Перфоманс важкоатлета зобразив потужність чипа Apple M4
08 Лис 2024, 11:48

Перфоманс важкоатлета зобразив потужність чипа Apple M4

Apple представила рекламу, яка демонструє продуктивність свого нового чипа M4 і MacBook Pro.

Створена агентством TBWA\Media Arts Lab, ця візуально вражаюча й гумористична кампанія перетворює олімпійське змагання з сили в несподіване видовище.

У ролику важкоатлет, одягнений у форму M4, готується підняти штангу, навантажену пластинами, але замість того, щоб опустити її, він починає використовувати її для виконання акробатичних танцювальних рухів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія «No Sweat» жартівливо ілюструє здатність чипу M4 справлятися з найважчими робочими навантаженнями, роблячи все неймовірно плавним, а хореографія символізує продуктивність MacBook Pro, який може виконувати складні завдання, залишаючись маневреним.

Розкажіть друзям про новину