Перфоманс важкоатлета зобразив потужність чипа Apple M4
08 Лис 2024, 11:48

Перфоманс важкоатлета зобразив потужність чипа Apple M4

Apple представила рекламу, яка демонструє продуктивність свого нового чипа M4 і MacBook Pro.

Створена агентством TBWA\Media Arts Lab, ця візуально вражаюча й гумористична кампанія перетворює олімпійське змагання з сили в несподіване видовище.

У ролику важкоатлет, одягнений у форму M4, готується підняти штангу, навантажену пластинами, але замість того, щоб опустити її, він починає використовувати її для виконання акробатичних танцювальних рухів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія «No Sweat» жартівливо ілюструє здатність чипу M4 справлятися з найважчими робочими навантаженнями, роблячи все неймовірно плавним, а хореографія символізує продуктивність MacBook Pro, який може виконувати складні завдання, залишаючись маневреним.

Розкажіть друзям про новину