Українська дослідницька компанія отримала акредитацію Market Research Society
13 Лис 2024, 10:22

Українська дослідницька компанія отримала акредитацію Market Research Society

Українська дослідницька компанія Gradus Research отримала акредитацію Marketing Research Society (MRS), провідної професійної асоціації для спеціалістів з маркетингових та соціальних досліджень, дослідження ринку та аналітики у Великій Британії. Заснована у 1946 році, MRS об’єднує понад 5,000 індивідуальних членів та більше 500 акредитованих дослідницьких компаній у понад 50 країнах.

Наразі компанія має акредитацію відразу двох провідних міжнародних організацій — ESOMAR (European Society of Marketing Research Professionals) та MRS, що робить Gradus першою компанією в Україні, яка одночасно має визнання цих авторитетних установ, що регулюють стандарти якості досліджень.

MRS встановлюють суворі стандарти якості, етики та професійних практик для дослідницьких компаній по всьому світу. Ці стандарти охоплюють декілька ключових аспектів:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
  • етичність та конфіденційність (щоб дослідження проводилися з повагою до прав респондентів, включаючи захист їхніх персональних даних та збереження анонімності);
  • прозорість та достовірність даних (дослідники повинні чітко документувати методологію, джерела даних та інші важливі деталі; це також включає точність у поданні результатів та уникнення маніпуляцій з даними);
  • якість збору та обробки даних (для забезпечення репрезентативності вибірки, надійності та точності результатів);
  • професіоналізм дослідників (кваліфікаційні вимоги до фахівців, які проводять дослідження, а також відповідна підготовка, етичні принципи та відповідальність перед клієнтами, респондентами та суспільством в цілому);
  • відповідність міжнародним нормам (MRS співпрацює з іншими міжнародними організаціями, такими як ESOMAR, щоб забезпечити відповідність міжнародним стандартам у сфері досліджень ринку).

Дотримання їх вимог свідчить про високу надійність та відповідальність дослідників, що особливо важливо в умовах сучасного бізнес-середовища та зростаючого попиту на якісні дослідження.

«Це значне досягнення не лише для Gradus, а й для всього українського ринку досліджень, — зазначає Євгенія Близнюк, соціологиня, засновниця і директорка Gradus Research. — Ми продовжуємо впроваджувати найкращі практики світових стандартів, щоб забезпечити прозорість та об’єктивність досліджень в умовах, коли в Україні триває війна, супутні суспільно-політичні та міграційні зсуви значно впливають на бізнес-середовище. У таких викликах важливо мати надійні інсайти, що відповідають міжнародним стандартам, які можуть допомогти компаніям, організаціям та державі адекватно реагувати на зміни та ухвалювати зважені рішення».

Розкажіть друзям про новину