Український онлайн-маркет повсякденних штук MAUDAU випустив ролик, який відображає філософію бренду «Купуй MAUDAU — роби MAUDAU», підкреслюючи, як маркет допомагає заощадити час на щоденних покупках і присвятити його речам, які приносять справжнє задоволення.
Кампанія побудована на ідеї «ефекту MAUDAU» — це коли покупки можна робити зручно, вигідно, швидко та в одному місці. Вивільнений час можна присвятити власному релаксу: обійняти кота, насолодитися природою або просто відпочити з улюбленим хобі. Суть нової кампанії — перетворити рутинні покупки на можливість робити те, що дійсно приносить радість.
Рекламний ролик створено у співпраці з агенцією Superfuture та студією відеоконтенту And action. Відео яскраво ілюструє, як платформа MAUDAU допомагає мінімізувати рутинні справи та додає приємні емоції у щоденне життя своїх клієнтів.
«Ми прагнемо допомогти людям вивільнити час для речей, що приносять радість. Наше гасло «Замов MAUDAU — роби MAUDAU» відображає цю ідею: замовляючи все необхідне онлайн, ви отримуєте можливість насолоджуватися справжніми радощами життя», — коментує Юрій Шмиг, бренд-стратег MAUDAU.
Рекламна кампанія наголошує на головній місії компанії — максимально спростити процес повсякденних покупок. Це дозволяє клієнтам зекономити час та уникнути зайвої метушні, отримуючи всі необхідні товари зручно, вигідно та швидко.