У першій кампанії агенції Adam&EveDDB для BlueForge Alliance, некомерційним інтеграційним партнером ВМС США та їхньої підводної промислової бази, який підтримує ініціативи, спрямовані на зміцнення та підтримку морського виробничого сектору, використали модернізовану версію «Клепальниці Розі», символічної фігури, яка уособлювала внесок жінок у робочу силу під час Другої світової війни.
Сучасна інтерпретація символізує наполегливість, впевненість і прагнення до повноцінної кар’єри. Розповідь простежує її шлях від тимчасових підробітків до стабільної та прибуткової кар’єри на морському виробництві.
Що робить цю рекламу такою привабливою, так це стратегічне поєднання ностальгії та перспективного мислення. Відроджуючи добре відомого персонажа, кампанія долає розрив між поколіннями, звертаючись як до старшої аудиторії, яка впізнає ікону, так і до молодшої, яка шукає повноцінну роботу. Реклама ефективно висвітлює труднощі, з якими сьогодні стикається багато людей при працевлаштуванні.
Ролик поєднує потужні візуальні ефекти з гострою сюжетною лінією, сподіваючись надихнути людей з усіх верств суспільства.