Благодійний проєкт від KIDDISVIT «Шеврони Героїв»
01 Тра 2024, 16:53

Благодійний проєкт від KIDDISVIT «Шеврони Героїв»

Стартував благодійний проєкт «Шеврони Героїв» від KIDDISVIT. Мета — передати частину з продажів на антидрон системи РЕБ для захисту військових України. 

Компанія створила колекційну серію машинок TechnoDrive з шевронами різних підрозділів. У першій колекції 16 моделей з шевронами славетних підрозділів України. Серед яких бригади наступу Національної Гвардії України, ГУР, Хартія, Холодний Яр, Птахи Мадяра, АЗОВ.


Протягом року з’являться ще декілька колекцій авто з шевронами різних військових підрозділів. Всього буде 50 шевронів. Кожна модель авто лімітована та погоджена керівництвом Збройних Сил України та Національної Гвардії України.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

З продажу кожної машинки компанія KIDDISVIT направить 10% на закупівлю антидрон систем РЕБ для захисту військових України.

«Ми багато спілкуємось з військовими, допомагаємо, дружимо і бачимо з яким трепетом вони ставляться до шевронів своїх бригад. Це важливий символ братерства та приналежності до підрозділу. Цим проєктом ми висловлюємо повагу та вдячність всім героям, які захищають Україну. І робимо свій внесок у наближення Перемоги – щоб наші хлопці та дівчата були під захистом та повернулись до рідних. Через Шеврони Героїв ми прагнемо донести історії військових підрозділів, які вписали своє ім’я в перебіг війни. Та віримо, що ці машинки надихатимуть майбутні покоління оберігати свою країну», — розповів Павло Овчинніков, CEO KIDDISVIT.

Для старту проєкту «Шеврони Героїв» креативна команда KIDDISVIT створила відеоролик. В основі сюжету — історія повернення захисників додому. Військові носять шеврони в умовах цивільного життя, коли повертаються до рідних та близьких. І навпаки — знімають шеврони, коли їдуть до лінії фронту. Саме тому компанія передала історію зустрічі захисника з родиною, адже сьогодні це наша спільна мрія.

Підтримати благодійний проєкт на захист військових України та придбати іграшки можна на сайті та у найбільших мережах: Будинок Іграшок, Аврора Мультимаркет, АНТОШКА, АТБ-маркет, Епіцентр, MYplay, Чудо Острів, ROZETKA, OKKO, MAUDAU, Мережа АЗК «WOG», UPG, Comfy, STYLUS.ua та інші.

Розкажіть друзям про новину