Фронтмен гурту Måneskin Даміано Давід став обличчям кампанії «It turns you on» автомобільного бренду Maserati.
У ролику співак випробовував нові автомобілі Maserati GranTurismo Folgore, GranCabrio Folgore і Grecale Folgore, а також розповів про те, що означає бути італійцем. Відео сповнене витонченим, але легким італійським духом, яким захоплюються і який люблять в усьому світі.
«Це питання енергії, яку ми передаємо. Я маю на увазі, ви коли-небудь помічали, коли заходите в якесь місце… як на нас дивляться? Всі закохуються в нас. Всі хочуть бути схожими на нас. Може, це через те, як ми виглядаємо? Як ми рухаємося… Або, можливо, через те, як ми живемо… Ми приносимо позитив навколо себе», — сказав Даміано.
Концепція ролика була створена комунікаційною агенцією Naïve, а виробництвом займалася продакшн-компанія Buddy Film.
Кампанія проходить у диджитал, соціальних мережах, підключеному ТБ, зовнішній рекламі та друкованих носіях.