Український маркетинг-форум завжди супроводжують креативні рекламні кампанії. І щороку вони підсвічують ключові виклики маркетингової індустрії — чи то виживання брендів у ковідну кризу, чи тотальну невизначеність маркетингу під сиренами, чи сміливість українських брендів «зайняти висоту» і працювати під час війни. У 2024 році креативна кампанія УМФ акцентує на живучості українського бізнесу, який подібно до кактусу стійко тримається і розвивається попри виклики війни.
Над розробленням та реалізацією цьогорічної кампанії працювали креативні агенції Chemistry і BelkaStrelka.
У Chemistry розробили ідею та віжуал кампанії.
Розвинули креативну ідею і розробили стиль цього року в агенції BelkaStrelka.
В агенції розповіли, що продовжувати працювати, підтримуючи економіку країни під час війни, — велика цінність і велика сміливість. І компанії-кактуси — це про витривалість і одночасну крихкість, про сили будувати нове, коли навколо невизначеність і криза.
Рекламна кампанія зосереджена на диджитал-просуванні: сайти і соціальні мережі ЗМІ та інформаційних партнерів 17 УМФ, а також ролики на стримінговій платформі та радіо. Елементи креативу будуть використані й під час самої події, інтегровані в контент та оформлення локації.
Живучість є дуже влучною метафорою щодо цьогорічної події, яка вже втретє пройде під час війни. Адже маркетинг-директори стикаються з новими викликами: виснаженням команд, кадровим голодом та черговою трансформацією маркетингових платформ, щоб відповідати новим запитам від українського суспільства на безпеку, емпатію, інклюзивність, адаптацію ветеранів та впровадження соціальних програм.
Український маркетинг-форум існує вже 17 років і щорічно збирає спільноту маркетингових професіоналів. Подія є найбільшим майданчиком, на якому ринок обговорює порядок денний на завтра та аналізує пройдені уроки.
Цього року очікується понад 500 учасників та понад 70 спікерів. Контентна програма запланована одразу у двох залах. Серед важливих тем, які будуть обговорюватись у 2024 році, — непростий шлях міжнародної трансформації українського бізнесу, принципи життєздатного лідерства, трансформація маркетингових стратегій, дієві комунікації в умовах війни, креативний підхід до проведення зборів, зміни на рекламному ринку та багато іншого. Повна програма події доступна на сайті форуму за посиланням.