Несподівані ідеї креативної агенції Uncommon Creative Studio додали яскравості глобальній валюті лояльності Avios, програмі British Airways Executive Club.
Нова кампанія під назвою «Everyday» спростовує хибну думку про те, що Avios можна накопичувати, лише бронюючи авіаквитки; натомість у центрі уваги — робота, яка дозволяє учасникам програми набагато швидше здійснити омріяну відпустку, накопичуючи Avios за найрізноманітніші повсякденні транзакції.
У ролику показано, як люди виконують повсякденні завдання, такі як купівля продуктів, випивання кави та замовлення Uber, і все це під час катання на електричних дошках для серфінгу, метафорично прокладаючи собі шлях до відпустки своєї мрії.
Увагу глядача переключають до кожної людини з її власним повсякденним моментом, відображаючи безліч способів, якими можна накопичувати Avios. Легкість і комфорт, з якими люди в рекламному ролику поводяться, підкреслюють простоту накопичення балів.
Трюк був створений майже повністю на камеру. Масштаб і складність роботи є першими у світі. Хореографію епічного трюку поставили координатор трюків Джеймса Бонда у фільмі «007: Не час помирати» Борис Мартінес та експерт з е-фойлів Адріан Валіос.
Сем Вокер, виконавчий креативний директор Uncommon Creative Studio, прокоментував: «Фільм втілює відчуття цілої нації, що летить на е-фойлах назустріч своєму ідеальному відпочинку. Ми хотіли створити потужну візуальну ідею, відчуття того, що всі живуть своїм повсякденним життям, і все це знято повністю в камеру. Ми з нетерпінням чекаємо, коли ця кампанія побачить світ».