Фахівці з неважливих проблем закликали не ховати свої переживання у рекламі Maybelline
17 Кві 2025, 16:21

Фахівці з неважливих проблем закликали не ховати свої переживання у рекламі Maybelline

Агенція DRAMA QUEEN створила креативну стратегію та креатив для проєкту підтримки ментального здоров’я молоді Maybelline New York Brave Together. Це глобальний сервіс по боротьбі з тривожністю та депресією, що дає молоді можливість отримати безкоштовну психологічну допомогу від спеціалістів в сфері ментального здоров’я та навчитися підтримувати близьких, коли їм складно.

Під час глибинних інтерв’ю виявилося, що українцям досі важко звертатися за допомогою, адже в багатьох існують бар’єри, начебто їх проблеми недостатньо важливі. Порівняння з проблемами інших людей, які постраждали від війни, призводить до того, що молоді люди часто применшують значущість власних проблем та не говорять про те, що відчувають.

Задачею DRAMA QUEEN було створення емоційної та іронічної кампанії, яка приверне увагу української молоді і викличе бажання звернутися до лінії підтримки, коли в цьому виникає потреба. Тому в креативній агенції вигадали вузькопрофільних спеціалістів з неважливих проблем: «фахівця із відчуття, що всі знають, як жити, а ти ні», «фахівця із постійного відчуття, ніби тебе ніхто не розуміє», «фахівця з накручування себе, коли хтось прочитав повідомлення, але не відповів». 

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Кампанія пояснює, що гаряча лінія — це не сервіс, з яким потрібно контактувати лише у разі гострої критичної ситуації, а професійний і безпечний простір для будь-яких тем і станів, який в креативній агенції назвали «теплою лінією психологічної підтримки». Психологічну допомогу в Brave Together надають досвідчені практикуючі спеціалісти за телефоном та в телеграм-чаті. 

«Ідея про фахівців з «неважливих» проблем народилася з простої думки: якщо існує фахівець — значить, проблема важлива. І варта уваги. Також у цій кампанії ми хотіли змінити «оптику». Ми свідомо відмовились від звичного драматизму в темі ментального здоров’я. Натомість обрали легку іронію, впізнавані ситуації та тепло. Бо хотіли змінити уявлення: звертатися до психолога — це не страшно, не соромно і не лише в крайніх випадках. А наші «вигадані» фахівці у кадрі — це справжні психологи та терапевти, які кожен день допомагають людям не застрягти у супі своїх переживань», розповідає senior-копірайтерка DRAMA QUEEN Анастасія Бурганова.

Окрім відеороликів, DRAMA QUEEN створили віжуали та ідею колаборації з лідерами думок в соцмережах.

Розкажіть друзям про новину