Фітнес-мережа випустила спагетті, щоб святкувати радість після тренування ніг
01 Лют 2024, 15:28

Фітнес-мережа випустила спагетті, щоб святкувати радість після тренування ніг

Компанія Les Mills, відома своїми програмами групових тренувань, пропонує абсолютно новий погляд на вуглеводневе завантаження, випустивши пасту «Spaghetti Legs», яка доводить, що спортсмени можуть наполегливо тренуватися і в той же час насолоджуватися улюбленою комфортною їжею.

Новозеландський фітнес-бренд заохочує любителів спортзалів «get sweaty, then eat spaghetti», гарантуючи, що день ніг ніколи не залишиться без винагороди.

Компанія представила цю смачну локшину з цільної пшениці, щоб розпочати святкування свого нового функціонального стрейч-тренування, призначеного для зміцнення нижньої частини тіла з вражаючими результатами — збільшенням сили присідання на 20% та висоти стрибка на 19% протягом восьми тижнів. Режим поєднує в собі важку атлетику з функціональними тренуваннями, щоб не лише наростити м’язи, але й покращити загальний атлетизм.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Запуск був відзначений спеціальним класом «Spaghetti Legs» від співтворця тренування Бена Мейна, який транслювався в прямому ефірі в Instagram бренду. Заняття дало змогу підписникам зазирнути у програму та отримати можливість скуштувати лімітовану партію пасти. Зрештою, дослідження показують, що вживання пасти може зробити людину щасливішою.

Паста «Spaghetti Legs» є частиною кампанії Les Mills «Choose Happy», створеної креативними людьми з агенції nice&frank. Ця ініціатива спрямована на те, щоб зробити тренування веселішими та гнучкішими, відповідаючи на бажання покоління Z, яке прагне тренувань, що приносять більше посмішок та можливостей вибору.

Еліс Атертон, голова бренду Les Mills, вважає, що фітнес має бути приємною частиною життя, а не рутиною. «Spaghetti Legs» — це останній приклад того, як ми підриваємо очікування від фітнес-бренду, який має забезпечувати грайливі точки входу для людей, щоб розпочати свій тренувальний шлях і пожинати плоди активного способу життя», — описує Атертон.

Розкажіть друзям про новину