Коли людина з’їла порцію крилець, то смак залишається на губах, оскільки соус просочується скрізь, куди тільки можна. Саме цим досвідом надихнулись бренд соусу ранч Hidden Valley Ranch та бренд доглядової косметики Burt’s Bees у новій колаборації.
Бренди представили лімітований випуск бальзамів для губ із чотирма ароматами, натхненними відерком крилець: Hidden Valley Ranch, Buffalo Sauce, Crunchy Celery та Fresh Carrot.
«Ми офіційно вступили в сезон поїдання крилець, який для Hidden Valley Ranch є справжнім святом», — сказала директорка з маркетингу Hidden Valley Ranch Сі Сі Чіафоне.
Генеральна директорка Burt’s Bees Мерая Екхардт заявила, що все почалося з першоквітневого допису в соціальній мережі з бальзамом для губ Hidden Valley Ranch, на який шанувальники відреагували із таким ентузіазмом, що це призвело до втілення жарту в реальність.
Лімітована серія бальзамів для губ Burt’s Bees x Hidden Valley Ranch Dippers доступна для продажу на сайті Burt’s Bees за 11,99 доларів США і буде доступна до того, як закінчаться запаси.
Hidden Valley Ranch відомий своїми незвичайними колабораціями, як-от морозиво зі смаком Hidden Valley Ranch у партнерстві з Van Leeuwen, взуття Hidden Valley Ranch x Crocs, а декілька місяців тому бренд заколабився сам із собою, випустивши дві пляшки соусу, злиті воєдино.