Благодійна організація з підтримки людей з деменцією Dementia UK запустила кампанію про те, як хвороба впливає на сім’ю та близьких.
Кампанія створена креативним агентством Lark і охоплює зовнішню та внутрішню рекламу, а також власні канали.
У ролику люди, чиї родичі страждають на деменцію, розповіли свої історії, заглиблюючись у життя людей та підкреслюючи, як благодійна організація, використовуючи власні ресурси, може допомогти людям впоратися з цим захворюванням.
Клер Сендхем, маркетинг-менеджерка Dementia UK, сказала: «Ми неймовірно вдячні Клер, Рікі, Енді та Крістін за те, що вони поділилися своїми історіями. Завдяки їхньому досвіду ми можемо побачити величезний спектр того, як деменція впливає на сім’ї — від складнощів і стресу, пов’язаних із постановкою діагнозу, до практичних питань та невпинних обов’язків по догляду, емоційних потрясінь, втрат і горя. Ми сподіваємося, що, проливаючи світло на те, як живуть з діагнозом близькі люди, ми зможемо продовжувати підвищувати обізнаність і розуміння того, наскільки руйнівною може бути деменція».
Директор і співзасновник Lark Пол Аллен додав: «Ми хочемо, щоб кожна людина, яка страждає на деменцію, побачила себе в цій кампанії і допомогла їм зрозуміти, що Dementia UK може підтримати їх і допомогти всій їхній родині. Кожен з учасників креативу піклується про людей з деменцією, і їхній досвід сформував концепцію, ролик та ідею кампанії. Нашою метою було звести все до простої історії — об’єднати унікальні історії в єдиний наратив».