Мережа супермаркетів Morrisons та рекламне агентство Leo Burnett запустили рекламний ролик, який показує, як покупці радіють зниженим цінам.
Кампанія «Price Locked Low», що відбувається в магазині Morrisons, показує, як світлішають обличчя покупців, коли вони бачать цінник і замок на ньому, що означає, що ціна не зростатиме.
Один чоловік знімає окуляри з недовірою. Інша клієнтка довго дивиться на чек з широкою посмішкою на обличчі, коли читає остаточну ціну. Це підкреслює важливість конкурентного ціноутворення на початку першого кварталу 2024 року.
Leo Burnett взяла на себе цю роботу наприкінці 2022 року і відтоді відновлює креативну лінію Morrisons, повернувши слоган «Більше причин робити покупки в Morrisons» і отримавши гідне місце в різдвяній рекламі завдяки кампанії зі співаючими рукавичками.
У 2023 році Morrisons випала з четвірки найбільших британських супермаркетів і зазнала значних збитків після суперечливого викупу в США. Компанія хеджує свої ставки на маркетингову ревізію та сильну ритейл-медіа пропозицію.