Cтрахова компанія Geico повернула свого культового персонажа Печерну людину у новому рекламному ролику під назвою «The Nightmare».
У ролику один з персонажів, схожий на неандертальця, прокинувся від нічного кошмару, переслідуваний слоганом Geico «Так просто, що й печерна людина може це зробити», вперше представленим майже два десятиліття тому.
Розроблений спільно з агенцією The Martin Agency, «The Nightmare» воскресив креативну концепцію, яка одразу ж викликала фурор після свого дебюту в 2004 році. Агентство також створило початкову версію кампанії, яка підірвала упереджені уявлення про те, наскільки розумними могли бути печерні люди, роблячи маскотів напрочуд ерудованими. Ностальгічна кампанія, що розпочалася з «Nightmare», є частиною кампанії, яка завершиться фінальним роликом, що буде розміщений під час Суперкубка.
«У 2004 році рекламний ролик з Печерною людиною від Geico відкрив нові горизонти в комедійній рекламі. Тон був сухим, а іноді й гострим. Це одна з причин, чому він застряг у пам’яті людей, — сказав Ніл Вільямс, креативний директор групи The Martin Agency. — Коли ви знову представляєте таку рекламну ікону, як Печерна людина, ви не можете ставитися до цього легковажно. Саме тому ми поєднали правильну розважальну ідею з меседжем Geico про легкість, і створили правильну, привертаючу увагу, довготривалу медіа-кампанію. Завдяки гармонійному поєднанню всіх цих речей ми змогли повернути Печерну людину в її найкращому вигляді: драматичному, зворушливому, підривному, інтимному та відносно людяному».
Оригінальна реклама Geico з печерними людьми була настільки популярною, що персонажі зрештою знялися в короткометражному ситкомі на каналі ABC. Після того, як серіал, який розкритикували, було скасовано, компанія Geico запустила рекламу під час Суперкубка у 2008 році, у якій печерні люди сатирично висміювали програму та слоган.