«Дім, який завжди з тобою»: ювелірний дім створив прикрасу для благодійного збору
14 Гру 2023, 10:43

«Дім, який завжди з тобою»: ювелірний дім створив прикрасу для благодійного збору

У межах проєкту «Нам тут жити» від Київстар та фонду «Повернись живим» триває збір 175 млн грн для забезпечення транспортом та обладнанням 146 інженерно-саперних груп Сил підтримки ЗСУ.

До ініціативи приєднався ювелірний дім SOVA, створивши срібні підвіски, натхненні мотивами історичної української хати. Всі кошти від прибутку з продажу лімітованої прикраси будуть спрямовані на допомогу саперам у розмінуванні.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Офіційна сторінка Київстар (@kyivstar.official)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Київстар дякує усім партнерам та небайдужим, завдяки яким на проєкт з розмінування «Нам Тут Жити» акумульовано 154 млн грн. для забезпечення 128 саперних груп. Разом з ювелірним брендом SOVA ми запускаємо особливу прикрасу — срібний будиночок, а всі кошти від прибутку будуть перераховані на проєкт. Купуючи прикрасу, ви наближаєте чиєсь повернення додому, адже багато хто мріє повернутись в безпечну домівку, де вже не буде мін». — говорить Ганна Захараш, директорка із корпоративних комунікацій Київстар.

Ювелірний дім SOVA приєднався до проєкту «Нам тут жити» від Київстар та фонду «Повернись живим» ще в червні і передав кошти на укомплектування двох саперних груп для розмінування деокупованих територій. Внесок мобільного оператора в проєкт наразі сягає понад 55 мільйонів гривень.

«Ми долучилися до проєкту «Нам тут жити» від «Повернись живим» та Київстар, адже нас об’єднала спільна надважлива мета — розмінування країни. Символічно, ми презентуємо проєкт з будиночками напередодні Різдвяних свят, коли всі загадують бажання. Сподіваємося, що ця прикраса стане особливою для українців, завжди нагадуватиме про дім, де б ти не знаходився», — зазначила Анна Коваль, директорка з маркетингу та продажів SOVA.

Усі будиночки лімітованої серії прикрас різні, але їх об’єднує світло з вікон, яке асоціюється із затишком, домом, теплом. Щоб створити такий ефект, ювеліри виконали віконця з фантазійної емалі, яка світиться у темряві. Кожна прикраса поєднує в собі телефонний код вашої області та унікальний номер.

Розкажіть друзям про новину