Яким має бути піар під час війни, тренди галузі, внутрішні й зовнішні кризові комунікації, хайп, інфоприводи та інформаційна гігієна, диджиталізація креативної сфери, рекламні кампанії, “гарячі” теми та вічнозелений контент, навіщо бізнесу маркетинг, як підтримувати імідж бренду, створення попиту на ринку, визначення цільової аудиторії, співпраця з медіа, телеграм-каналами, блогерами та інфлюєнсерами, ведення соцмереж, розробка піар-кампанії, реалізація й аналіз результатів, успішні кейси й провальні кампанії, кенселінг брендів — про це пишуть українські піар та маркетингові медіа на своїх інтернет-майданчиках.
Фахівці контент-маркетингової платформи PRNEWS.IO склали рейтинг п’яти найпопулярніших медіа про піар та маркетинг на основі даних власного каталогу, який охоплює понад 100 тис. ЗМІ з усього світу, та відомостей статистики з сервісу SimilarWeb. Основний критерій цієї підбірки — кількість переглядів сторінок за перші дев’ять місяців 2023 року.
Найвідвідуванішим сайтом за цей період стало інтернет-видання MC.today з понад 5,6 млн відвідувань. Основна аудиторія цього медіа — креатори, тому медіа розповідає про новини не тільки зі сфери маркетингу, а й IT, HR, інвестицій, криптовалют, продажів та новин великих компаній.
На другому місці опинилося медіа Marketing Media Review з понад 1,3 млн відвідувань. На цьому сайті постійно оновлюється інформація про новини рекламного ринку, тренди сфери, успішні кейси компаній та провали, поради від експертів, інтерв’ю з представниками маркетингової галузі тощо.
Третє місце посів блог WebPromoExperts з 1 млн переглядів. На порталі розміщуються анонси подій у креативній сфері, публікуються статті з корисною інформацією про інтернет-маркетинг, SMM, web-аналітику, контекстну рекламу, email-маркетинг, чат GPT.
Четверте місце за сайтом Marketer.ua, який за дев’ять місяців поточного року відвідало понад 619 тис. користувачів Це інтернет-видання розповідає про маркетинг і технології для стартапів, бізнесу та підприємців. Також тут розміщуються новини та кейси компаній, результати маркетингових досліджень.
Останнім, п’ятим, у цьому списку йде портал Aboutmarketing.info зі 150 тис. переглядів. На вебсайті можна знайти новини про інтернет-маркетинг, вічнозелений контент, запуск піар-кампаній, поради від експертів.