Б’юті-бренд Гаррі Стайлза презентував дебютну парфумерну лінійку
13 Лис 2023, 13:24

Б’юті-бренд Гаррі Стайлза презентував дебютну парфумерну лінійку

Гаррі Стайлз продовжує розвивати свій б’юті-бренд Pleasing і нарешті випустив дебютну колекцію парфумів. Розширення категорії раніше було анонсовано покупцям у вигляді пробників, які можна було отримати в електронних замовленнях.

Лінія складається з трьох гендерно-нейтральних ароматів, які зосереджені на «простоті, інноваціях та креативності».

Аромати для лінії розробив легендарний парфумер Жером Епінетт, відомий своєю роботою з Byredo та з Вікторією Бекхем, у співпраці з парфумерним домом Robertet. Доступний у лондонському магазині Selfridges, бренд Pleasing буде представлений одягом, аксесуарами та засобами для догляду за нігтями, а також новими ароматами.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Парфуми коштують 135 фунтів.

Згодом асортимент також буде доступний онлайн, на паризькому ринку Dover Street Market та в поп-ап магазинах Pleasing у Нью-Йорку та Лос-Анджелесі. На черзі постійний продаж у чотирьох магазинах Selfridges по всій Великобританії.

За словами генерального директора Шона Керні, наразі продукція для нігтів є основним фундаментом бізнесу, але він додав, що парфуми можуть скласти «дуже високий відсоток» майбутніх доходів бренду.

«Ми свідомо намагалися відійти від надмірно складних ароматів, які ми бачимо на ринку, — сказав Керні про аромати. — Наш запуск справді відзначає цей рівень простоти».

Категорія буде популяризована за допомогою маркетингових ініціатив та роздрібних активацій, але сам Стайлз не з’явиться в жодній із рекламних кампаній.

«Ми дійсно хотіли дозволити продукту та його історії говорити самі за себе», — сказав Керні, зазначивши, що існуюча аудиторія Pleasing вже пов’язана з брендом завдяки Стайлзу.

Щодо подальших нових запусків, Керні не став говорити про якісь конкретні деталі.

Розкажіть друзям про новину