Бренд тренажерів для всіх рівнів фітнесу Peloton доводить, що фітнес-програми реальних людей можуть бути такими ж різноманітними, як і їхній вибір закусок, у своїй новій святковій рекламній кампанії.
Нова святкова робота від Peloton розповідає про те, як тренуються реальні люди (навіть якщо вони іноді роблять це, тримаючи чіпси в іншій руці).
Телевізійний рекламний ролик під назвою «Work Out Your Way», створений під культовий хіп-хоп трек 2000-х «Tambourine» співачки Eve, поєднує слова заохочення від інструкторів Peloton Алекса Туссена та Кендалла Тула з тренуваннями звичайних людей, під час яких вони дивляться гру, танцюють під музику і навіть перекушують чипсами.
Кампанія, створена у партнерстві зі студією Stink Studios, має на меті представити персональний фітнес як втечу від сезонного хаосу та спирається на розвинутий меседж бренду Peloton, підкреслюючи інклюзивність та зручність.
Робота запущена на національному рівні в США та Канаді через платні соціальні мережі, потокове аудіо та онлайн-відео.