Неідеальна реклама горілки показала неідеальних друзів і того, у кого легка рука
07 Лис 2023, 14:41

Неідеальна реклама горілки показала неідеальних друзів і того, у кого легка рука

Всі звикли бачити в рекламі алкогольних напоїв чоловічу компанію, де кожен герой перед тим, як їхати на шашлики, вирішив сходити в барбершоп, де його поголили під лінієчку та вклали зачіску гелем. Ця компанія зазвичай перед тим, як їсти викликає шеф-кухара просто в ліс, щоб він приготував прямо на кастріку стейк рібай проcмажки medium rare. Дружній вечір завершується похлопуванням по плечу один одного та відкритими усмішками відбілених зубів. 

Але зазвичай, коли клієнт приходить в рекламне агентство Невгамовні, то не очікує, що все буде, як зазвичай. Тому, коли Алколайн звернувся за новою рекламною кампанією горілки «Легка рука», то Невгамовні запропонували зробити рекламу, яка нічого і нікого не ідеалізує.

У ролику знялися не моделі 35+ з обкладинки, а звичайні друзі, які зустрічаються в кожній компанії, де хтось не вміє встановлювати палатку, хтось смажити м’ясо, а хтось пішов по дрова і досі не повернувся. Незмінним у цих компаніях залишається лише той, у кого легка рука. Для нього і розроблялась пляшка, яка ідеально лягає в цей ролик і пікнік.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

На банерах продовжується життєва концепція роликів та жаліють героя, якого не пустила жінка.

Розкажіть друзям про новину