Телеканали ITV та STV запустили нову ініціативу в рамках найвідомішої британської кампанії з охорони психічного здоров’я «Britain Get Talking». Телеканал закликав кожну школу країни до Всесвітнього дня психічного здоров’я, 10 жовтня, дати учням нове домашнє завдання, адже те, що у них на думці, може бути найскладнішим предметом для роздумів.
Це завдання, розроблене у співпраці з психологом та педагогічною спільнотою, заохочує молодь до відвертої розмови з дорослим, якому вони довіряють, про найскладнішу тему. Спираючись на моменти, коли мільйони сімей по всій країні сідають разом, щоб виконати домашнє завдання, завдання створено для того, щоб полегшити початок розмови, а також нагадати всім, що повсякденне життя надає цінні можливості для змістовної бесіди.
Домашнє завдання з’явилося в той час, коли всі як ніколи потребують цього — криза вартості життя, пандемія та тривожні світові події негативно вплинули на психічне здоров’я дітей, як ніколи раніше. Психічне здоров’я погіршилося майже у 40% школярів.
Останній рекламний ролик «Britain Get Talking» підкреслив, що з усіх шкільних предметів психічне здоров’я найчастіше є найскладнішим для розуміння дітьми. Ролик закликав дорослих заохочувати дітей робити домашнє завдання і говорити, коли йдеться про їхнє самопочуття.
Для створення реклами телевізійна мережа ITV безпосередньо співпрацювала зі школами та благодійними партнерами: Mind, YoungMinds та Шотландською асоціацією психічного здоров’я.
Дует британських телеведучих Ant & Dec також продовжив підтримувати ініціативу, знявшись у веселому та інтерактивному фільмі, який вчителі можуть використовувати для пояснення домашнього завдання своїм учням та батькам або опікунам.
Сьюзі Браун, директор з соціальних питань ITV, сказала: «Цього року ми продовжуємо зосереджуватися на молодих людях, адже просте запитання про те, що у дитини на думці, може стати ключем до того, щоб вона відкрилася і полегшила свої переживання».
Згідно з дослідженням, проведеним організацією YoungMinds, 87% молодих людей турбує зміна клімату, а 82% — політичні питання, такі як війна та конфлікти. Часто батьки уникають розмов на ці дорослі теми, оскільки не хочуть хвилювати своїх дітей, але їхні діти вже знають про ці проблеми і турбуються про них.
Доктор Сара Г’юз, головний виконавчий директор Mind, каже: «Дуже важливо, щоб у нас був простір для того, щоб запитати дітей у нашому житті: «Що у тебе на думці?». Ось чому ми пишаємося тим, що підтримуємо кампанію ITV «Britain Get Talking».
«Розмова — це не все рішення, але вона може допомогти нам відчути себе здатними впоратися і заохотити нас шукати підтримки, якщо нам це потрібно. І ми знаємо, що чим раніше людина може отримати підтримку свого психічного здоров’я, тим ефективнішою вона буде».