Мюнхенське автошоу International Mobility Show Germany, що є однією із найбільших у світі виставок, було наповнене вражаючим видовищем від Porsche. Бренд розмістив скульптуру у формі культового автомобіля 911.
Прямо в центрі площі розташувався гігантський 911, який слугував своєрідним наметом для фестивалю, прийнявши форму безколісного 911, щоб розмістити заходи ярмарку і захистити відвідувачів від літнього сонця. Конструкція також віддає данину поваги першому дебюту 911 на IAA Mobility 60 років тому.
«911 відомий у всьому світі завдяки своєму унікальному силуету. Ця скульптура — насамперед символ, що представляє численні історії та досвід ентузіастів, шанувальників і клієнтів, які сформували культовий образ 911 у всьому світі», — сказав Рагнар Шульте, керівник відділу маркетингу на основі досвіду компанії Porsche.
Звісно, він виконував не лише функцію укриття, адже з нього можна було зробити гарний знімок для Instagram. Крім того, господині Porsche були поруч, щоб зробити миттєві фотографії на Polaroid.
Втім, автомобіль був не єдиним експонатом, представленим на виставці. Шанувальники бренду також мали змогу відвідати цікаві презентації, що проходили на критому майданчику.
Головною подією заходу став дебют найлегшої в історії моделі 911 S/T, яка вийшла у лімітованій серії всього в 1 963 екземпляри.