Бренд догляду за тілом Billie хоче зробити революцію в індустрії догляду за собою, якою її знають сьогодні.
У своїй останній кампанії під назвою «No Worries If Not!» бренд вирішив пролити світло на абсурдні подвійні стандарти, яких суспільство дотримується щодо жінок у повсякденному житті. Ключовим елементом кампанії є настільна гра, яка має на меті зачепити ностальгічні почуття глядачів.
Перед тим, як представити фальшивий продукт, рекламний ролик запитує: «Ви хронічний вибачальник?» і «Вас називали людиною, яка догоджає людям?». Вона привертає увагу до ширшого досвіду жіночності і підкреслює, наскільки очікування відрізняються, постійно змінюються та є абсурдними для жінок сьогодні.
«Хочеш бути мамою? Фу, догідлива! Не хочеш бути мамою? Фу, егоїстка!» — йдеться у рекламі, що імітує життєву гру для жінок.
Команда використовувала особисті приклади з реального життя для цього проєкту, а сатиричний тон є навмисним, щоб звернутися до основної аудиторії бренду — покоління Z та молодих міленіалів.