«Вибір року» оголосив список кращих торгових марок в Україні
27 Лип 2023, 09:30

«Вибір року» оголосив список кращих торгових марок в Україні

Міжнародний фестиваль-конкурс «Вибір року» в Україні оголосив щорічний список товарів та послуг №1 за підсумками 2022 року. 

Водночас стартує збір заявок на участь у маркетинговому дослідженні «Вибір року» 2023 для визначення кращих товарів і послуг на ринку. Позмагатись за першість можна залишивши заявку на сайті фестивалю-конкурсу. 

Ключовим завданням нагороди є спрощення вибору споживача. Зокрема, мова і про прийняття рішення біля полиці. Так, в період руйнування інфраструктури та відсутності світла комунікація у місцях продажу стала екстраважливою. 

88,6% опитаних Ipsos Ukraine звертають увагу на медаль «Вибір року» під час покупок. Медаль-відзнака «Вибір року» слугує впевненим орієнтиром для споживачів вже понад 22 роки. 40% впливу на результат при визначенні лідерів у номінаціях мають саме споживачі. Також враховується голос експертної ради та рекламної комісії.

Так, знання медалі становить 90,1%. Рівень довіри до міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року» в Україні є найвищим на ринку і складає 35,9%, порівняно з іншими проектами.

Результати «Вибір року» в Україні засновані на всеукраїнському дослідженні, виконаному Ipsos Ukraine. Методика визначення кращих торгових марок на ринку, створена компанією Fеstivals International (США), включає комплексну оцінку позиції товару/послуги. 

Переможці міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року» 2022:
  • Оператор автобусних турів року – Аккорд-тур
  • Вітчизняний бренд року одягу для жінок – VOVK
  • Телевізор року економ-класу -KIVI
  • Виробник року хлібобулочних виробів – КИЇВХЛІБ
  • Фарба року українського виробництва – Kolorit
  • Пральна машина року – LG Electronics
  • Холодильник року – LG Electronics
  • Крем для рук року – Silky Hands
  • Майонез року – Королівський смак
  • Електрогриль року – Tefal
  • Мультиварка року – Tefal
  • Посуд року для приготування їжі – Tefal
  • Товари року для тварин – Animall
  • Декоративна косметика року для очей – AVON
  • Косметика року для догляду за обличчям – AVON
  • Девелоперська компанія року в передмісті Києва – Будівельна група СИНЕРГІЯ
  • Мережа центрів косметології та лазерної епіляції року – Лазерхауз
  • Національна мережа торговельних центрів року – Епіцентр
  • Гель-лаки для нігтів та засоби для манікюру року – Kodi Professional
  • Шкільні рюкзаки та ранці року – Kite
  • Венотонік року (в таблетках) – Детралекс 
  • Кращий препарат року (в таблетках) для лікування геморою –  Детралекс 
  • Мережа барбершопів року – ЦирульниК Barbershop
  • Мережа аптек року – Аптека АНЦ 
  • Програма для корекції та зниження маси тіла – Herbalife
  • Дієтичні добавки року – Herbalife
  • Протеїновий коктейль року – Herbalife
Звісно, компанії-конкуренти постійно кажуть про свої першість, унікальність, лідерство. Але відверто – мало з них дійсно відповідають таким якостям. Споживач розуміє: можна сказати що завгодно. Перемога у «Вибір року» на практиці та неупереджено підтверджує, що «Так! Це справді краща компанія!». Для споживача, наявність у компанії відзнаки «Вибір року», стає вагомим аргументом у прийняті фінального рішення віддати свою перевагу саме цій компанії, якщо до цього він ще користувався кількома варіантами та ніяк не міг остаточно обрати.
Микола Щербина
генеральний директор аптечного холдингу АНЦ
Наші продукти мають локальні та світові відзнаки, й ми цим пишаємось. Нашими перевагами є якість продукції, доступні ціни та вдале співвідношення цих компонентів. Ми маємо чіткій вектор на інновації у косметичній галузі. Ми продовжуємо вводити нові продукти щомісяця, надаємо українському споживачеві можливість купувати новинки, що були виготовлені за найсучаснішими світовими технологіями.  Я щиро дякую кожному з команди за вклад в спільну підтримку бізнесу, попри всі складнощі, що принесла війна. Ми працюємо, не втратили людяності, доброти та оптимізму. Ми віримо в перемогу України! Для бізнесу ключовими стали зваженість у прийнятті всіх рішень та оперативність у їх впровадженні, акцент на ефективність.
Світлана Мельник
директорка з маркетингу, активації та комерційних питань Avon Україна

Розкажіть друзям про новину