Шоурум українських брендів Blushhh опублікував креативний ролик про те, чому варто вживати слово «цибулька», а не «look».
08 Кві 2025
- Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах
- Креативна агенція підняла пивну хвилю на футбольних трибунах для «Оболонь»
- «Сяйво» та «Будинок для містера Бісваса»: Coca-Cola відзначила свою присутність у відомих літературних творах
- Оскар у світі PR: юридична компанія Miller отримала дві нагороди SABRE Awards
- Miller High Life випустив вінілову платівку, наповнену пивом
- Email-маркетинг: як підвищити відкриття листів та збільшити CTR
- Батальйон «Вовки Да Вінчі» отримав нову дизайн-систему
- Робота мрії: Google рік платив фахівцям зі штучного інтелекту за ледарювання