Щоб відсвяткувати 75-річчя маргарити, бренд лікеру Cointreau запустив свою найбільшу на сьогодні креативну кампанію із зіркою серіалу «Білий лотос» Обрі Плаза.
Апельсиновий лікер компанії Remy Cointreau є невід’ємним інгредієнтом оригінальної маргарити відтоді, як світська левиця Маргарита Сеймс вперше створила рецепт у 1948 році.
У двох роликах Плаза показує глядачам, як насолоджуватися маргаритою «марга-правильно», тобто з Cointreau, звісно ж.
«Я люблю маргариту – і єдиний спосіб зробити її правильною починається з трьох інгредієнтів: Cointreau, текіла і свіжий сік лайма, – каже Обрі. – В іншому випадку, це просто «марга-неправильно». Цього літа ви побачите, що я замовляю маргариту «марга-правильно», а Cointreau завжди буде на будь-якій моїй вечірці».
В останні місяці Плаза спрямовує гумор, яким вона відома, у свою комерційну діяльність. У квітні вона знялася в сатиричній рекламі MilkPEP, де рекламувала підроблений продукт під назвою «деревне молоко».
«Ми хочемо продовжувати запрошувати споживачів насолоджуватися нашим брендом, де б вони не були, і Обрі – ідеальний партнер, щоб продемонструвати, як три прості інгредієнти: Cointreau, текіла і свіжий сік лайма, – це все, що вам потрібно, щоб зробити ваше літо і Margarita MargaRight», – сказав Ніколя Бекерс, президент і виконавчий директор Rémy Cointreau America.