Поки тепла погода продовжує радувати Великобританію, британська мережа роздрібних магазинів здоров’я та краси та аптек Boots представила нову рекламну кампанію під назвою «Perfectly Imperfect».
Кампанія визнає здатність знаходити радість у кожному британському літньому сценарії та підкреслює силу та стійкість нації, готову до будь-якої погоди, перешкод або затримок.
Історія розповідається від імені настирливої оси, яка літає навколо сімей, що насолоджуються відпочинком на пляжі. Звісно, на цьому шляху трапляється кілька неприємностей, наприклад, хлопчика жалить у ногу, а його батько рятує ситуацію завдяки своїй надійній аптечці Boots.
Піт Маркі, директор з маркетингу компанії Boot, сказав: «У Boots ми хочемо святкувати абсолютно недосконалі моменти, і цього літа ми заохочуємо людей до простіших, менших задоволень і тих моментів, які роблять британське літо справжнім. З нашим широким асортиментом літніх речей першої необхідності, товарів для здоров’я та краси, Boots буде з вами в будь-якій ситуації, яку може підкинути вам це літо».
30-секундний ролик створений власним агентством ритейлера, The Pharm. Кампанія, що триватиме 10 тижнів, включає в себе нові медіа-проекти для бренду.
Сара Бемфорд, креативна партнерка The Pharm, додала: «Було важливо передати інсайт непередбачуваного британського літа у правдоподібний спосіб. Ми залучили до роботи режисера Скотта Лайона, володаря багатьох нагород, який відомий тим, що поєднує технічно інноваційні фільми з витонченими перформансами. Незважаючи на непередбачувану погоду, ми проводили зйомки та кастинг у Великій Британії, щоб переконатися, що ми передали класичну британську дотепність та чарівність».