За даними західних досліджень – зовнішня реклама підвищує пошукові запити через Google на 70%. Але рекламодавцям варто комплексно підходити до розміщення: звертати увагу не лише на стратегію, а й на пошук локацій, дизайн тощо. До того ж варто розуміти, що 91% клієнтів будуть завжди згадувати останнє місце де вони побачили рекламу, й найчастіше це – інтернет. І тільки 9% клієнтів чітко зазначать, що рекламу вони бачили саме на зовнішніх носіях. Саме так працює зовнішня реклама, адже щоб сформулювати запит, треба знати що саме треба формулювати.
Торік українська компанія зовнішньої реклами Perekhid Outdoor, що вже 25 років поспіль забезпечує послугами рекламодавців нашої країни, створили цікавий соціальний проєкт заради підтримки ЗСУ. Компанія дозволяла розташувати рекламу на своїх поверхнях лише за одну гривню. Так Perekhid Outdoor спромоглися зекономити кошти для 67 компаній, які своєю чергою мали змогу направити до 3 млн гривень на допомогу Українській армії.
Цього року компанія допомагає фонду “Наші діти”, а також пропонує кожному рекламодавцю стати частиною проєкту, бути соціально-відповідальним та донатити на потреби дітей, які залишилися без батьківської опіки, та в скрутному життєвому становищі.
Компанія володіє понад 800-ми власних рекламних конструкцій у 7 містах України, а завдяки розвинутим партнерським стосункам з іншими операторами, має можливість надавати найефективніші рішення якісного сервісу своїм клієнтам.
Проте все почалось у липні 2022 року, коли Perekhid Outdoor запустили акцію «Ти підтримуєш ЗСУ, а ми — твій бізнес». Завдяки рекламодавцям, які активно підтримували родини військовослужбовців фінансовою чи гуманітарною допомогою, співзасновники Perekhid Outdoor також почали міркувати, а чим саме вони можуть бути корисними українцям та своїй країні. Таким чином, у шести містах України (Києві, Львові, Житомирі, Сумах, Черкасах і Кропивницькому) було розміщено рекламні матеріали лише за одну гривню.
Такий підхід допоміг не тільки зовнішнім компаніям зекономити гроші задля допомоги ЗСУ, а й власній компанії налагодити роботу та залучити усіх своїх співробітників.
Але важливою частиною цього кейсу – була довіра. Адже ніхто не вимагав надавати звітів, проте на етапі домовленості головним чинником був фактор, чи допомагав раніше рекламодавець ЗСУ. Що цікаво, часто рекламодавці на власний розсуд надсилали звіти про те скільки коштів було направлено на допомогу.
З огляду на попередній успішний досвід Perekhid Outdoor вирішила, що наразі також може зосередитись на соціальній складовій. Тож цього року для соціальної допомоги, було обрано благодійний проєкт “Наші Діти”.
Частину коштів які платитимуть клієнти за комерційне розміщення реклами, компанія перераховуватиме дітям у фонд “Наші діти”, а кожен рекламодавець автоматично ставатиме благодійником. Варто звернути увагу, що така ініціатива не нестиме клієнтам додаткових витрат чи підвищених ставок, адже на благодійність Perekhid Outdoor віддаватиме лише власний дохід.