Кара Делевінь знялась у рекламі місту для обличчя шведської енергетичної компанії
12 Тра 2023, 15:49

Кара Делевінь знялась у рекламі місту для обличчя шведської енергетичної компанії

Модель Кара Делевінь стала обличчям кампанії шведської багатонаціональної енергетичної компанії Vattenfall з просування лімітованої серії місту для обличчя, виготовленого з промислових відходів.

Ця кампанія має на меті привернути увагу до екологічно чистих викидів водню, у результаті яких відходами є лише вода. Вода зі шведського сталеливарного заводу була перероблена на зволожуючий спрей для шкіри.

Розроблена агентством Nord DDB, кампанія спрямовує кліматичний активізм зірки Кари Делевінь на просування безвуглецевого палива як майбутнього чистої енергії.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Пол Морель, бренд-менеджер компанії Vattenfall, сказав: «Визнаючи важливість голосу Кари як захисника клімату у своїй громаді, ми вважаємо, що це партнерство є ідеальним для підвищення обізнаності та інформування людей про безвикопний водень, який, на нашу думку, стане дуже потужним інструментом для декарбонізації промисловості. Ми не входимо у світ краси, але для нас це новий спосіб несподівано заявити про себе».

Об’єднавши індустрію краси та енергетику, цей меседж буде поширюватися по всій Європі через телебачення, кіно, діджитал та соціальні мережі.

Оцифроване зображення Делевінь нещодавно з’явилося на Таймс-сквер у рамках запуску гендерно-нейтральної колекції одягу за участю покійного Карла Лагерфельда.

Розкажіть друзям про новину