Модель Кара Делевінь стала обличчям кампанії шведської багатонаціональної енергетичної компанії Vattenfall з просування лімітованої серії місту для обличчя, виготовленого з промислових відходів.
Ця кампанія має на меті привернути увагу до екологічно чистих викидів водню, у результаті яких відходами є лише вода. Вода зі шведського сталеливарного заводу була перероблена на зволожуючий спрей для шкіри.
Розроблена агентством Nord DDB, кампанія спрямовує кліматичний активізм зірки Кари Делевінь на просування безвуглецевого палива як майбутнього чистої енергії.
Пол Морель, бренд-менеджер компанії Vattenfall, сказав: «Визнаючи важливість голосу Кари як захисника клімату у своїй громаді, ми вважаємо, що це партнерство є ідеальним для підвищення обізнаності та інформування людей про безвикопний водень, який, на нашу думку, стане дуже потужним інструментом для декарбонізації промисловості. Ми не входимо у світ краси, але для нас це новий спосіб несподівано заявити про себе».
Об’єднавши індустрію краси та енергетику, цей меседж буде поширюватися по всій Європі через телебачення, кіно, діджитал та соціальні мережі.
Оцифроване зображення Делевінь нещодавно з’явилося на Таймс-сквер у рамках запуску гендерно-нейтральної колекції одягу за участю покійного Карла Лагерфельда.