Український бренд кави Fresh Black випустив колекцію дріпів Kvit Drip, присвячену природі, її оновленню та тому, як це впливає на людей.
До колекції увійшли п’ять унікальних дріпів, у яких відчуваються фрукти, ягоди та польові квіти: мак, петунія, портулак та чорнобривці. «Кожен ковток — як хвилина прогулянки полем, що тихенько шепоче тобі пестощі», — пише бренд.
Натхненням для цієї колекції стали не тільки квіти, але і природа загалом. Саме тому в ілюстраціях кави закодовані такі символи, як земля, вода, граблі та навіть баранячі ріжки. Кожне зображення — ода квітучості та оновленню.
Також бренд надихнули веснянки, що оспівують весняно-літню магію, яка відбувається кожен рік.
«Завдяки нашій культурі, фольклору та творчій спадщині я завжди можу знайти натхнення, і саме веснянки та символіка квітів, що символізують родючість землі та важливий зв’язок між людиною і природою, стали джерелом ідеї для Kvit Drip. Цей період цвітіння не лише про красу квітів, що оточують нас, а й про те, що кожен з нас має свої внутрішні квіти, які потребують догляду та уваги, щоб розвиватися та цвісти», — розповіла про концепцію Kvit Drip артдиректорка Fresh Black Анна Гудвін.
Особливість кави ще й у тому, що кожний пакунок колекції має спеціальну листівку. Її можна посадити, і з неї виростуть квіти. Для цього треба піти до саду, городу чи іншого місця, трохи пошматувати листівку, посадити її в землю та полити.
За словами Олександра Скока, директора виробництва Fresh Black, кожен дріп — це окрема подорож, кожну з яких супроводжують різні емоції. Наче слухаєш альбом улюбленого виконавця, смакуючи та проживаючи кожен трек.