Футбольна нагорода «Лев матчу» від Львівське: кожен голос — це допомога українцям
23 Тра 2023, 12:06
PR

Футбольна нагорода «Лев матчу» від Львівське: кожен голос — це допомога українцям

ТМ «Львівське» завжди підтримувала та об’єднувала українців в усі часи і це було основою комунікації бренду: спонсорство великих музичних фестивалей, відомих гуртів, Євробачення, українських фільмів та тематичних заходів. А з 2021 року ТМ «Львівське» стала національним спонсором Національної збірної України з футболу.

Із початком повномасштабної війни повністю змінилося наше життя, потреби українців та контекст, в якому працює бізнес. Ринок тимчасово завмер, а бренди почали роздуми про те, як бути актуальними та релевантними сьогодні. Важливо було переходити від формату «говорити» до формату «діяти».

Уже з перших місяців великої війни компанія Carlsberg Ukraine почала допомагати тисячам українців. Компанія виготовила та передала на гуманітарні потреби близько 4 млн літрів води та підтримала понад 10 гуманітарних проєктів по всій країні. А ТМ «Львівське» також почала шукати способи продовжувати підтримувати українців, незважаючи ні на що.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Звичайно, ми всі змінилися за цей час і розуміли, що працювати, як раніше ми вже не можемо. Потрібно шукати нові сенси та нові форми комунікації. Шукати можливість стати корисними, щоб разом рухатися до спільної мети – до перемоги. Ми розуміли, що заклики про донати лунають звідусіль, і нам важливо було диференціюватись у формі цього заклику
Костянтин Лось
менеджер з маркетингу

Футбол одним із перших повернувся в інформаційний світ українців. Хоч і не вдома, але збірна почала свою боротьбу на полях Європи, привертаючи увагу футбольного світу до подій в Україні.  Фактично відновлення матчів збірної стало нагодою для «Львівське» вийти з власною комунікацією і одним із інструментів стала добре відома в українській футбольній спільноті нагорода «Лев матчу».

Лев Матчу навіть у звичайний час – це прояв підтримки українцями одне одного. Адже в цьому голосуванні фанати об’єднуються заради підтримки наших футболістів та вибору найкращого гравця, проявляючи тим самим свою експертизу в футболі. Ми розуміли, що розважальний характер заклику до голосування не на часі, йому потрібно надати більше сенсу, аніж просто обрати кращого на полі. Тому ми вирішили, що через призму цієї механіки можна допомагати та підтримувати не тільки футболістів, але й всю країну!
Костянтин Лось
менеджер з маркетингу

Тому тепер під час голосування за кращого гравця в прямому ефірі, фанати, навіть перебуваючи поза межами країни, можуть голосувати за «Лева Матчу», а ТМ «Львівське» конвертує кожен голос вболівальників у грошовий еквівалент. Водночас механіка максимально доступна та проста: для фанів все залишилося без змін, але тепер кожен голос, кожен клік має особливе значення.

Це руйнує кордони — межі для участі аудиторії в подібних  активностях, адже тепер «Лев Матчу» став не просто нагородою для футбольних фанатів, а став можливістю для всіх українців виражати свою підтримку навіть без прямих донатів, а просто кліком.

Carlsberg Ukraine та ТМ «Львівське» примножували кожен збір зі своєї сторони і загальна сума коштів, що була перерахована на рахунки благодійних фондів склала близько 5 млн грн. За цей час ми підтримали Національний реабілітаційний центр UNBROKEN (розвиток інновацій), UNITED24 (відновлення України), «Понад Усе» (реабілітація жертв війни), «Трибуна Героїв» (підтримка родин футбольних фанів, які захищали Україну від агресора) тощо.

Активність набула такої популярності, що команда вирішила запропонувати голосування й англійською мовою в тому числі. Завдяки промотуванню зі сторони Української Асоціації футболу на стадіонах приймаючих сторін основного меседжа кампанії «Голосуй за Лева матчу та підтримуй Україну», діджитал-кампанії та промо в соціальних мережах від бренду, роботі дикторів та ведучих на стадіонах, ми отримали голоси з-понад 10-ти країн Європи.

Особливою частиною активності стало те, що капітан команди, Андрій Ярмоленко, після переможного матчу із Шотландією (3:1), що відбувся 1-го червня, виставив отриману нагороду на благодійний аукціон. Нагороду продали за 70 тис грн і всі кошти були спрямовані на фандрейзингову платформу UNITED24, метою якої є збір благодійних внесків для відновлення України від руйнівних наслідків російського вторгнення.

Ми продовжимо благодійну механіку і в наступних матчах збірної, оскільки це чудова нагода робити щось більше, аніж просто розважати вболівальників. Це можливість бути корисним сьогодні для всієї України. А футбол як платформа вкотре показав силу єднання мільйонів українців та прагнення здобувати перемоги на всіх фронтах.

Розкажіть друзям про новину