Офіційний партнер пісенного конкурсу пропонує шанувальникам унікальну можливість подивитися фінал конкурсу зі стилем.
На честь Євробачення, яке цього року відбудеться у Великій Британії, Booking.com відзначить фінал стильно, пропонуючи фанатам можливість переглянути фінал у компанії виконавиці «Murder on the Dancefloor» Софі Елліс-Бекстор, а також переночувати в розкішних апартаментах у Ліверпулі.
Пропозиція стала результатом дослідження, яке показало, що 87% фанатів по всій країні планують дивитися шоу, а кожен п’ятий (17%) планує відвідати або влаштувати власний домашній перегляд Євробачення з друзями або родиною.
У минулому бренди соромилися входити в технічний світ Євробачення. Як розповідає кореспондент Євробачення Джеррі Дейкін: «Євробачення – це більше, ніж Суперкубок або Бейонсе, [але] багато маркетологів все ще з обережністю ставляться до того, щоб занурюватись у цю справу».
Booking.com сподівається втілити в життя найкраще з культури, музики та розваг найбільшої у світі події з живою музикою, а також все те, чим славиться Євробачення – надихати людей на подорожі та пізнання світу.
Раян Пірсон, представник Booking.com, каже: «Для нас, компанії Booking.com, важливо, щоб кожен міг легше пізнавати світ: чи то надихаючи на нові пригоди, чи то задовольняючи цікавість мандрівників, чи то демонструючи неймовірне розмаїття, яке існує у світі. Ми надзвичайно раді знову підтримати пісенний конкурс Євробачення 2023 як його офіційний туристичний партнер».