Іноді вражаючі страви вимагають вражаючої реклами, про що свідчить останній рекламний ролик KFC «The Double Down is Back!!!».
Double Down — сендвіч з беконом та сиром, із двома шматочками смаженої курки замість булки повернувся до ресторанів KFC по всьому Таїланді після 10-річної перерви. За словами бренду, сендвіч лімітованої серії буде доступний лише протягом чотирьох тижнів.
Щоб відзначити повернення сендвіча Double Down, цього тижня KFC випустила 15-секундний ролик, у якому зроблено ремікс на пісню «Bubble Butt» 2013 року від ямайсько-американського тріо Major Lazer.
Кампанія, розроблена креативним агентством MullenLowe, працює на стрімінговому телебаченні, лінійному телебаченні, соціальних мережах і у діджитал форматі до 2 квітня.
«Double Down від KFC – це найнеймовірніший сендвіч з будь-коли придуманих», — заявив креативний директор бостонської групи MullenLowe Енріке Камачо. «Ми хотіли поєднувати цю енергію з таким самим неймовірним креативним виконанням. По суті ми просто стали дивними, і результати були дуже забавними».